گونه شناسی رهیافت های تلفیقی در طراحی برنامه های درسی و دلالت های کاربردی آن برای رشته اقتصاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گونه شناسی رهیافت های تلفیقی در طراحی برنامه های درسی و دلالت های کاربردی آن برای رشته اقتصاد دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گونه شناسی رهیافت های تلفیقی در طراحی برنامه های درسی و دلالت های کاربردی آن برای رشته اقتصاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گونه شناسی رهیافت های تلفیقی در طراحی برنامه های درسی و دلالت های کاربردی آن برای رشته اقتصاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گونه شناسی رهیافت های تلفیقی در طراحی برنامه های درسی و دلالت های کاربردی آن برای رشته اقتصاد :

تعداد صفحات : ۳۸

در گذشته فلسفه آموزش و رویکردهای برنامه ریزی درسی صرفا به انتقال مجموعه ای از دانشی سازمان یافته یا ایجاد و ارتقای نظام ارزشی حاکم بر رفتارهای فرد و جامعه محدود می شد به طوری که چندین قرن و با کوشش های دانشگاه ها و مراکز جدید اغلب رشته های علمی از جمله اقتصاد برنامه های درسی تخصصی و تک رشته ای به وجود آمد اما امروزه فلسفه آموزش و رویکردهای برنامه ریزی درسی را توسعه داده اند و از روش های جدید استفاده می کنند در این روش ها در فراسوی ساختار یک سویه نگر رشته های تخصصی واقعیت ها و نیازهای دنیای جدید را جست و جو می کنند و جزئی نگری و محدودیت های تخصصی شدن و تقسیم علوم را که در دهه های اخیر رایج بوده است نقد می کنند می توان این جریان را که در حوزه طراحی برنامه های درسی در رویکردهای به اصطلاح غیر رشته ای یا تلفیقی تجلی یافته است در انواع رویکردهای درون رشته ای موازی رویکرد میان رشته ای رویکرد چند رشته ای رویکرد چند رشته ای متقاطع رویکرد چند رشته ای متکثر و رویکرد فرارشته ای در سه نوع افقی قائم و مورب گونه شناسی کرد این مهم انکار ناپذیر است که مسائل اقتصادی چند وجهی و چند بعدی است و دانش اقتصاد ماهیتا دانشی تلفیقی از چند حوزه معرفتی علوم اقتصادی جامعه شناسی تاریخ فلسفه روان شناسی حقوق و مباحث اخلاقی و هنجاری دینی است با توجه به این نکته پرواضح است که اولا طراحی های آموزشی و برنامه های درسی این رشته نمی تواند فارغ از مباحث برنامه ریزی تلفیقی باشد ثانیا بلاشک بهره مندی از ظرفیت ها و یافته های علمی و تجارب آموزشی این رویکردها می تواند سرعت تحول و نوآوری در برنامه های آموزشی را افزایش دهد و بالتبع سرمایه های انسانی آن را مضاعف کند و توانمندی و کارآمدی این دانش را برای مواجهه با مسائل علمی ارتقا دهد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.