بررسی آلودگی هوای ناشی از فرآیند برش پلاسما و طراحی سامانه تهویه صنعتی در تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آلودگی هوای ناشی از فرآیند برش پلاسما و طراحی سامانه تهویه صنعتی در تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آلودگی هوای ناشی از فرآیند برش پلاسما و طراحی سامانه تهویه صنعتی در تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آلودگی هوای ناشی از فرآیند برش پلاسما و طراحی سامانه تهویه صنعتی در تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آلودگی هوای ناشی از فرآیند برش پلاسما و طراحی سامانه تهویه صنعتی در تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه :

تعداد صفحات : ۱۳

زمینه وهدف: برشکاری دارای عوامل زیانآور مختلف مانند دمه ها، ذرات، گاز و بخار است. برش ورقهای آلیاژی با دستگاه پلاسما با توجه به دارابودن عناصر آلیاژی مختلف آلودگی زیادی تولید مینماید. هدف از مطالعه حاضر ارزیابی آلودگی هوای ناشی از فرآیند برش پلاسما و طراحی سامانه تهویه صنعتی بود.روش بررسی: در این مطالعه که بر روی دستگاه برش پلاسمای مجتمع فولاد مبارکه انجام شد، ابتدا عناصر مختلف تشکیلدهنده ورقهای آلیاژی، به روش طیف سنجی نوری تعیین گردید. آلودگی ناشی از برش ورق ها طبق روش استانداردNIOSH7300 نمونه برداری و تعیین مقدار گردید و تهویه دمشی-مکشی و پالایش گر طراحی گردید. یافتهها: غلظت دمه های آهن، سرب و کادمیوم آلودگی حاصل از برش ورقهای آلیاژی در همه نمونهها بیشتر از حدود استاندارد بود. پس از انجام محاسبات و طراحی سامانه تهویه، حجم هوا گذر برای سامانه دمش برابر ۱۹۵/۱۶۳cfm حجم هوا گذر برای سامانه مکش برابر ۱۲۴۹۸cfm تعیین گردید. توان هواکش مورد نیاز برابر ۲۰/۶۵Bhp است. پالایش گر این سامانه یک فیلتر با نسبت هوا به پارچه ۷ و ابعاد ۶/۸۸ft×۶/۵۶ft×۹/۸۴ft با سامانه تمیز کننده ی پالس جت انتخاب شد. نتیجهگیری: نتایج مطالعه نشان داد که سامانه تهویه دمشی- مکشی در مقایسه با سایر سامانههای تهویه برش پلاسما دارای راندمان بالاتر بوده و سبب کنترل مناسب آلودگی میگردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.