میزان تبعیت دختران دبیرستانی شهر همدان از برنامه پنج نوبت مصرف میوه و سبزیجات: کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان تبعیت دختران دبیرستانی شهر همدان از برنامه پنج نوبت مصرف میوه و سبزیجات: کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان تبعیت دختران دبیرستانی شهر همدان از برنامه پنج نوبت مصرف میوه و سبزیجات: کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان تبعیت دختران دبیرستانی شهر همدان از برنامه پنج نوبت مصرف میوه و سبزیجات: کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان تبعیت دختران دبیرستانی شهر همدان از برنامه پنج نوبت مصرف میوه و سبزیجات: کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده :

تعداد صفحات : ۱۳

مقدمه: یکی از ارکان تغذیه سالم مصرف ۵ بار میوه و سبزیجات در روز می باشد با توجه به اهمیت شناخت عوامل موثر بر مصرف میوه و سبزیجات دردختران نوجوان،پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان تبعیت دختران دبیرستانی از برنامه پنج نوبت مصرف میوه و سبزیجات براساس تئوری رفتار برنامه ریزی شده انجام گرفت. مواد و روش ها: در این مطالعه توصیفی-تحلیلی۴۰۰ دانش آموز دختر دبیرستان های شهر همدان درسال تحصیلی ۹۱-۹۲ به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. در ابتدا شرکت کنندگان پرسشنامه مربوط به متغیرهای جمعیت شناختی و تئوری رفتار برنامه ریزی شده را تکمیل کردند، سپس در فاصله یک هفته بعد پرسشنامه BRFSS را تکمیل نمودند. داده ها با نرم افزارSPSS-16 و با استفاده از آزمون های کای دو، همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته هآ: میزان مصرف میوه و سبزیجات توسط دانش اموزان دختر ۳/۴ بار در روز بود و بعد خانوار، تحصیلات مادر،شغل پدر، درآمد خانوار، نمایه توده بدنی و نوع مدرسه با مصرف میوه و سبزیجات رابطه معنی داری داشت(p<0/05) قصد رفتاری 35 درصد از رفتار مصرف میوه و سبزیجات را پیش بینی می نمود همچنین هنجار ذهنی، کنترل رفتاری درک شده و نگرش 31 درصد ازقصد رفتاری را پیش بینی می کردند. نتیجه گیری: مصرف میوه و سبزیجات در دانش اموزان دختر در حد توصیه شده نبود. تئوری رفتار برنامه ریزی شده می تواند در طراحی مداخلات مصرف 5 بار میوه وسبزیجات جهت دانش آموزان دختر موثر باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.