پیش بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش آموزان از سبک های ارتباطی معلم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش آموزان از سبک های ارتباطی معلم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش آموزان از سبک های ارتباطی معلم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش آموزان از سبک های ارتباطی معلم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانش آموزان از سبک های ارتباطی معلم :

تعداد صفحات : ۲۱

هدف از این پژوهش، پیش بینی پیشرفت تحصیلی توسط «ادراک دانش آموزان از سبک های ارتباطی معلم» بود. طرح این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن دانش آموزان دختر سال سوم دوره راهنمایی – تحصیلی مدارس دولتی شهر تهران بودند که آمار آنان ۲۷۳۳۹ نفر گزارش شده است. بدین منظور، نمونه ای با حجم ۴۸۰ نفر دانش آموز ان دختر پایه سوم راهنمایی مدارس دولتی معمولی شهر تهران با میانگین سنی ۱۳ سالبه روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب و داده ها با استفاده از پرسشنامه سبک های ارتباطی معلم و دانش آموز و معدل تحصیلی دانش آموزان در نیمسال اول ۱۳۸۸-۱۳۸۹ جمع آوری شدند. اعتبار و روایی پرسشنامه مذکور با استفاده از ملاک های روان سنجی احراز شد. داده های حاصله با استفاده از آمار توصیفی یعنی میانگین و انحراف معیار و تحلیل رگرسیون چند متغیری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که طبق ارزیابی دانش آموزان، میانگین رفتارهای مثبت معلمان در کلاس از قبیل رهبری، درک و فهم، آزادی و کمک کنندگی و نیز میانگین رفتارهای منفی معلمان مانند تردید، پرخاشگری، نارضایتی و سخت گیری پایین است. علاوه بر این، نتایج تحلیل رگرسیون چند متغیری نشان داد که سبک ارتباطی «مثبت» قادر است پیشرفت تحصیلی (p0/0001، F=275/81، R2=0/366) و سبک ارتباط «منفی» قادر است افت تحصیلی (p0/0001، F=134/41، R2=0/504) را پیش بینی نماید. در سبک ارتباطی مثبت خرده مولفه های «رهبری» و «آزادی» از توانایی پیش بینی کنندگی برخوردارند که قوی ترین پیش بینی کننده «رهبری» معلم بود. این متغیر به تنهایی توانست ۳۸.۷ پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را به طور معناداری پیش بینی کند (p0/0001، F=302/041، R2=0/387). در سبک ارتباطی منفی ضمن این که همه خرده متغیرها از توانایی پیش بینی کنندگی برخوردار بودند، ولی متغیر «تردید» قدرت پیش بینی کنندگی بالاتری داشت. تحلیل داده ها نشان داد که این متغیر به تنهایی می تواند ۲۷.۶ افت تحصیلی دانش آموزان را به طور معناداری پیش بینی کند (p0/0001، F=182/01، R2=0/276)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.