رابطه ی بین وضعیت اقتصادی -اجتماعی خانواده ،فعالیت های خواندن در خانه،خودپنداره و نگرش دانش آموزان به خواندن باعملکرد سواد خواندن دانش آموزان (براساس مطالعات پرلز ۲۰۰۶)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ی بین وضعیت اقتصادی -اجتماعی خانواده ،فعالیت های خواندن در خانه،خودپنداره و نگرش دانش آموزان به خواندن باعملکرد سواد خواندن دانش آموزان (براساس مطالعات پرلز ۲۰۰۶) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ی بین وضعیت اقتصادی -اجتماعی خانواده ،فعالیت های خواندن در خانه،خودپنداره و نگرش دانش آموزان به خواندن باعملکرد سواد خواندن دانش آموزان (براساس مطالعات پرلز ۲۰۰۶)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی بین وضعیت اقتصادی -اجتماعی خانواده ،فعالیت های خواندن در خانه،خودپنداره و نگرش دانش آموزان به خواندن باعملکرد سواد خواندن دانش آموزان (براساس مطالعات پرلز ۲۰۰۶)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ی بین وضعیت اقتصادی -اجتماعی خانواده ،فعالیت های خواندن در خانه،خودپنداره و نگرش دانش آموزان به خواندن باعملکرد سواد خواندن دانش آموزان (براساس مطالعات پرلز ۲۰۰۶) :

تعداد صفحات : ۲۱

هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیت های خواندن در خانه و متغیرهای مربوط به دانش آموز (خودپنداره خواندن و نگرش به خواندن دانش آموز) بر پیشرفت سواد خواندن، بر اساس داده های پرلز ۲۰۰۶ است. پرلز از یک طرح سه مرحله ای خوشه ای طبقه ای برای نمونه گیری استفاده کرده است. نمونه آماری استفاده شده در این پژوهش، پس از پالایش ۵۴۱۱ دانش آموز چهارم ابتدایی است که در آزمون پرلز شرکت کرده بودند. ابزار مورد استفاده در مطالعه پرلز ۲۰۰۶ به دو دسته سوالات آزمون سواد خواندن و پرسشنامه تقسیم می شود. با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری، اثر مستقیم، اثر غیر مستقیم و اثرکل متغیر وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده (متغیر نهفته برونزا) بر فعالیت های خواندن در خانه، خودپنداره خواندن و نگرش به خواندن دانش آموز (متغیر نهفته درونزا) مورد بررسی قرار گرفت. پس از تایید مدل های اندازه گیری متغیرهای نهفته و برازش مدل تابع ساختاری، نتایج نشان داد که مدل مورد آزمون، برازش مناسبی با داده ها دارد. ضمن این که نقش وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی، فعالیت های خواندن در خانه خودپنداره خواندن و نگرش به خواندن دانش آموز بر پیشرفت سواد خواندن تایید شد. در مجموع، نتایج پژوهش نشان داد که وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی نقش مهمی در تبیین و پیش بینی واریانس پیشرفت خواندن دارد. همچنین با توجه به مقدار قابل اهمیت واریانس تبیین شده از متغیرهای درون زا، نتایج این تحقیق می تواند مورد استفاده محققان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.