تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم ومحتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم ومحتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم ومحتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم ومحتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم ومحتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او :

تعداد صفحات : ۱۳

پژوهش حاضر از نوع شبه تجربی آینده نگر، و با هدف بررسی تاثیر نگرش دانش آموزان به مهارت های معلم و محتوای درسی، در یادگیری آنها بوده است که از ۳ آزمایش همزمان تشکیل شده است. برای این منظور، از بین ۴۲۰۰ نفر دانش آموز، با روش خوشه ای تصادفی، مدرسه ای ۲۵۰ نفری انتخاب و از میان دانش آموزان این مدرسه ۱۲۰ نفر از آنان سنین ۱۲ تا ۱۶سال به شیوه تصادفی انتخاب گردید. تعیین حجم نمونه از طریق فرمول کوکران و همچنین جدول مورگان صورت گرفت. دانش آموزان به طور تصادفی به ۶ گروه ۲۰ نفره تقسیم شدند. سپس هر ۲ گروه در یک آزمایش قرار گرفتند. در ابتدا، از همه آنها در شرایط یکسان پیش آزمون به عمل آمد. سپس هر گروه در یک اتاق درس قرار گرفتند و به هر گروه نگرش خاصی القا گردید. پس از آن، یک مطلب درسی واحد جدید برای همه گروه ها در شرایط یکسان تدریس شد. این عمل به کمک فیلم ضبط شده صورت گرفت و بلافاصله از آنها پس آزمون به عمل آمد. برای تهیه سوالات آزمون های معلم ساخته از جدول دو بعدی مشخصات استفاده شد. جهت تعیین روایی از نظرات صاحب نظران و به منظور تعیین پایایی روش های پایایی مصحح و پایایی دو نیمه کردن مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن نمرات پیش آزمون و پس آزمون گروه ها بررسی و نمرات نهایی آنها پس از مشاهده فیلم آموزشی محاسبه گردید و از آزمون تی برای مقایسه میانگین نمرات گروه های کنترل و آزمایش هر آزمایش، استفاده شد. نتیجه کلی حاکی از معنادار بودن تفاوت بین دو گروه و موثر بودن نوع نگرش دانش آموزان به معلم و به محتوای مورد تدریس، در یادگیری آنها بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.