بررسی انواع و مدت زمان استفاده ازبازیهای رایانه ای و رابطه آن با پیشرفتتحصیلی دانش آموزان مدارس شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی انواع و مدت زمان استفاده ازبازیهای رایانه ای و رابطه آن با پیشرفتتحصیلی دانش آموزان مدارس شهر کرمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی انواع و مدت زمان استفاده ازبازیهای رایانه ای و رابطه آن با پیشرفتتحصیلی دانش آموزان مدارس شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی انواع و مدت زمان استفاده ازبازیهای رایانه ای و رابطه آن با پیشرفتتحصیلی دانش آموزان مدارس شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی انواع و مدت زمان استفاده ازبازیهای رایانه ای و رابطه آن با پیشرفتتحصیلی دانش آموزان مدارس شهر کرمان :

تعداد صفحات : ۱۴

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس دولتی دوره راهنمایی ناحیه ۲ شهر کرمان و توصیفی از نوع همبستگی است. تعداد ۱۰۲۸۹ دانش آموز جامعه آماری را تشکیل می دهند که حجم نمونه شامل ۴۵۳ نفر است که از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته به کار رفت که پایایی آن با استفاده از روش باز آزمایی و آلفای کرانباخ به ترتیب ۰.۸۵ و ۰.۸۱ مورد تایید قرار گرفت و برای تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزارspss ، جداول توصیفی، آزمون ANOVA، آزمون کای دو و ضریب همبستگی پیرسون مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است که دانش آموزان قوی، بازی های ماجرایی را در اولویت قرار داده اند و دانش آموزان متوسط و ضعیف، بازی های جنگی را ترجیح می دهند. بیشترین نوع بازی انجام شده توسط دانش آموزان، بازی های ماجرایی است. پسران بیشتر بازی های جنگی و ورزشی را انتخاب می کنند و دختران بازی های ماجرایی را می پسندند. بین مدت زمان استفاده از بازی ها و پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود ندارد (P>۰/۰۵) اما میان نوع بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد مهمترین معیار انتخاب .(P<0/05) بازی ها نظر شخصی فرد و هیجان موجود در بازی ها است و میان این معیارها و انتخاب نوع بازی رابطه معناداری وجود دارد (P<0/05). گرایش دانش آموزان قوی به بازی های رایانه ای کم ولی گرایش دانش آموزان متوسط و ضعیف به بازی های رایانه ای زیاد است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.