ابعاد طرح توسعه کار آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ابعاد طرح توسعه کار آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ابعاد طرح توسعه کار آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ابعاد طرح توسعه کار آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ابعاد طرح توسعه کار آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان :

تعداد صفحات : ۲۴

این پژوهش با هدف بررسی ابعاد طرح توسعه کارآفرینی (کاراد) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان انجام گرفته است. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری در این تحقیق ۱۰۰۲۳ دانشجو و ۱۵۰ عضو هیات علمی بود که از این جامعه تعداد ۳۰۰ دانشجو و ۵۰ عضو هیات علمی به عنوان نمونه آماری بر اساس فرمول حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار تحقیق، پرسشنامه محقق ساخته با ۴۴ سوال بسته پاسخ برای اعضای هیات علمی با ضریب پایایی ۸۶ درصد و ۳۲ سوال بسته پاسخ برای پرسشنامه دانشجویان با ضریب پایایی ۹۳ درصد بود که بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت تنظیم گردید. برای تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش از نرم افزار SPSS در دو سطح آمار استنباطی و توصیفی استفاده شد. در سطح آمار توصیفی از توزیع فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و در سطح آمار استنباطی از آزمونهای T تک متغیره،T مستقل، T هتلینگ و تحلیل واریانس و آزمون کالموگروف اسمیرنوف استفاده شده است. نتایج به دست آمده از یافته های پژوهش نشان داد که شیوه های ترویج فرهنگ کارآفرینی ارایه شده از نظر اعضای هیات علمی با میانگین ۴/۰۲ و از نظر دانشجویان با میانگین ۳/۷۴، مواد آموزش کارآفرینی از نظر اعضای هیات علمی با میانگین ۳/۷۲ و از نظر دانشجویان با میانگین ۳/۸۸، روشهای آموزشی ارایه شده آموزش کارآفرینی از نظر اعضای هیات علمی با میانگین ۳/۷۰ و از نظر دانشجویان با میانگین ۳.۸۰ و نقش اولویت های پژوهشی ارایه شده کارآفرینی از نظر اعضای هیات علمی با میانگین ۳/۹۶ بالاتر از سطح متوسط بوده است. در بخش جمعیت شناختی از نظر اعضای هیات علمی و دانشجویان تفاوت معناداری وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.