بررسی سطح کیفی خدمات گردشگری و تأثیر آن در جذب گردشگر در مناطق روستاییمطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری در محور شیراز- یاسوج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سطح کیفی خدمات گردشگری و تأثیر آن در جذب گردشگر در مناطق روستاییمطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری در محور شیراز- یاسوج دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سطح کیفی خدمات گردشگری و تأثیر آن در جذب گردشگر در مناطق روستاییمطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری در محور شیراز- یاسوج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سطح کیفی خدمات گردشگری و تأثیر آن در جذب گردشگر در مناطق روستاییمطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری در محور شیراز- یاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سطح کیفی خدمات گردشگری و تأثیر آن در جذب گردشگر در مناطق روستاییمطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری در محور شیراز- یاسوج :
تعداد صفحات : ۳۲
به منظور دستیابی به اهداف توسعه گردشگری در مناطق روستایی، ارتقای سطح کیفی این خدماتبرای توسعه خدمات فیزیکی و فرهنگی گردشگری روستایی، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. باتوجه به وجود امکانات و توانهای گردشگری برای توسعه گردشگری در روستاهای هدف در محوریاسوج – شیراز، بررسی سطح کیفی خدمات مرتبط ضروری است. مقاله حاضر سعی دارد سطح کیفیابعاد مختلف خدمات گردشگری را بررسی کند و تاثیر آن را در جذب گردشگر در هشت روستای هدفمحور شیراز – یاسوج تعیین نماید. روش تحقیق مقاله توصیفی- تحلیلی و همبستگی بوده جمع آوریداده ها از طریق پرسشنامه در حجم نمونه ۳۳۸ نفر انجام شده است. و تجزیه و تحلیل داده ها با استفادهاز نرم افزار Spss و رتبه بندی سطح کیفی خدمات در روستاهای مورد نظر با فن تصمیم گیری چند معیاره برنامه ریزی توافقی و تاپسیس انجام شده است. بر اساس آزمون t استیودنت، سطح کیفی خدمات در سکونتگاه های هدف گردشگری بالاتر از حد مورد انتظار ارزیابی شده است. براساس آزمون همبستگی اسپیرمن، بین سطح کیفی خدمات و میزان جذب گردشگر با ضریب ۰/۷۴۷ ۰ و سطح معناداری ۰/۰۳۳ رابطه مستقیم وجود دارد. نتایج رگرسیون گام به گام نشان داد معیارهایی همچون روابط متقابل جامعه میزبان و میهمان، کیفیت مواد غذایی و آشامیدنی، ویژگی های طبیعی و کیفیت حمل و نقل به ترتیب با ضرایب تعیین ۰/۸۸۹، ۰/۴۸۰، ۰/۳۱۰ و ۰/۱۸۱ بیشترین تاثیر را بر میزان جذب گردشگر در روستاهای هدف داشته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.