ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری دربخش صنعت ایران (رهیافت دادههای تابلویی پویا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری دربخش صنعت ایران (رهیافت دادههای تابلویی پویا) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری دربخش صنعت ایران (رهیافت دادههای تابلویی پویا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری دربخش صنعت ایران (رهیافت دادههای تابلویی پویا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری دربخش صنعت ایران (رهیافت دادههای تابلویی پویا) :

تعداد صفحات : ۲۹

در حالیکه سابقه مطالعات و وضع قوانین ضد انحصار و تسهیل رقابت در دنیا به بیش از ۱۲۰ سال ۱ میرسد،اما این مساله در ایران سابقه طولانی ندارد و از تصویب قانون تشویق رقابت و شکل گیری شورای رقابت در ایران زمان زیادی نمیگذرد. با این حال اختصاص یک فصل از قانون برنامه چهارم توسعه ج .ا.ا به رقابتپذیری فعالیتهای اقتصادی، حاکی از اهمیت این موضوع در اقتصاد ایران است.این مطالعه به ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینههای تبلیغات بر سودآوری در بخش صنعت ایران می پردازد. برای این منظور از دادههای مربوط به کارگاههای صنعتی ده نفر کارکن و بالاتر طی سال های ۱۳۸۱-۱۳۷۴ استفاده شده و مدل اقتصاد سنجی با استفاده از تکنیک دادههای تابلویی پویا DPD گردیده است. نتایج این مطالعه حاکی از آن است که نرخ سودآوری در صنایع متمرکز و انحصاری ایران بالاتر بوده و تبلیغات نیز اثر مستقیمی بر سودآوری صنایع ایران داشته است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.