مدلسازی ریاضی حذف دی اکسید کربن در یک شوینده و توری و مطالعه پارامتریک تأثیر تبخیر/معیان قطرات و سرمایش ناشی از تبخیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی ریاضی حذف دی اکسید کربن در یک شوینده و توری و مطالعه پارامتریک تأثیر تبخیر/معیان قطرات و سرمایش ناشی از تبخیر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی ریاضی حذف دی اکسید کربن در یک شوینده و توری و مطالعه پارامتریک تأثیر تبخیر/معیان قطرات و سرمایش ناشی از تبخیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی ریاضی حذف دی اکسید کربن در یک شوینده و توری و مطالعه پارامتریک تأثیر تبخیر/معیان قطرات و سرمایش ناشی از تبخیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی ریاضی حذف دی اکسید کربن در یک شوینده و توری و مطالعه پارامتریک تأثیر تبخیر/معیان قطرات و سرمایش ناشی از تبخیر :

تعداد صفحات : ۱۳

در این مطالعه تأثیر پدیده تبخیر یا رشد قطرات و سرمایش گاز ناشی از تبخیر، بر روی راندمان جذب (CO(2 در یک شوینده ونتوری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد علی رغم زمان ماند اندک گاز در این نوع از شوینده ها، تأثیر پدیده انتقال حرارت بین گاز و مایع و همچنین تبخیر/رشد قطرات بر پیش بینی راندمان جداسازی گاز (CO(2 قابل توجه است.این اثرات قابل توجه به مربوط به دو اثر همسو، شامل بالا بودن ضرایب انتقال جرم و حرارتی ناشی از سرعت نسبی بالا بین قطرات و گاز و همچنین سطح تماس بالا ناشی از اتمایز شدن مایع تزریق اتفاق می افتد. تأثیر پارامترهای عملیاتی بر راندمان جذب و حرارت ناشی از سرعت نسبی بالا بین قطرات و گاز و همچنین سطح تماس بالا ناشی از اتمایز شدن مایع تزریقی اتفاق می افتد. تأثیر پارامترهای عملیاتی بر راندمان جذب در حالت عملکرد غیر همدما بررسی گردید. نتایج نشان می دهد پایین بودن دمای گاز ورودی به شوینده ونتوری و بالا بودن رطوبت آن می تواند در افزایش راندمان جذب (CO(2 مؤثر باشد. بنابراین نصب یک سیستم سرمایش و مرطوب سازی گاز قبل از شوینده ونتوری توصیه می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.