طراحی بهینه هندسه و تحلیل المان محدود تنش در اتصال جوشی رینگ تقویتی داخلی به مخزن استوانهای از جنس آلومینیوم پر استحکام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی بهینه هندسه و تحلیل المان محدود تنش در اتصال جوشی رینگ تقویتی داخلی به مخزن استوانهای از جنس آلومینیوم پر استحکام دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی بهینه هندسه و تحلیل المان محدود تنش در اتصال جوشی رینگ تقویتی داخلی به مخزن استوانهای از جنس آلومینیوم پر استحکام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی بهینه هندسه و تحلیل المان محدود تنش در اتصال جوشی رینگ تقویتی داخلی به مخزن استوانهای از جنس آلومینیوم پر استحکام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی بهینه هندسه و تحلیل المان محدود تنش در اتصال جوشی رینگ تقویتی داخلی به مخزن استوانهای از جنس آلومینیوم پر استحکام :

تعداد صفحات : ۱۴

طراحی سازههای هوایی نیازمند وزن کمینه و در نتیجه طراحی بهینه است. مخازن جدار نازک استوانهای یکی از پرکاربردترین این سازه ها میباشند که بهترین راه برای کاهش وزن این مخازن استفاده از رینگهای تقویتی است. در این پژوهش ابتدا بهینهسازی ابعاد رینگ تقویتی داخلی مخزن آلومینیومی تحت فشار، باهدف کمینه کردن وزن سازه به روش الگوریتم ژنتیک متصل به شبکه عصبی مورد مطالعهقرارگرفته است. در زمینه ایجاد اتصال بین تقویت کننده ها و مخزن، جوشکاری یکی از انعطافپذیرترین روشها است. اما این روش دارای اثراتی همچون تنشهای پسماند و اعوجاج بوده که میتوانند باعث نقص در سازه شوند. به همین منظور در قسمت دوم به منظور بررسی این اثرات از تحلیل المان محدود استفاده شده است. نتایج تحلیل نشان داد که رینگ تقویتی T شکل دارای بهترین جواب بوده که ابعاد بهینه آن تعیین و گزارش شده است. همچنین مشخص گردید که بزرگی تنشهای پسماند در حد نصف تنش تسلیم فلز پایه بوده و در منطقه جوش، تنش پسماند محیطی کششی و تنش پسماند محوری در داخل مخزن کششی و در سطح خارجی فشاری میباشد. اثر خال جوشها روی توزیع تنش به صورت قله های تنش نمایان شدند و اثر آنها روی رینگ تقویتی و روی توزیع تنش محیطی بیشتر بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.