تأثیرآموزش چند رسانهای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلیو خودتنظیمی دانش آموزان از راه دور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیرآموزش چند رسانهای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلیو خودتنظیمی دانش آموزان از راه دور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیرآموزش چند رسانهای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلیو خودتنظیمی دانش آموزان از راه دور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیرآموزش چند رسانهای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلیو خودتنظیمی دانش آموزان از راه دور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیرآموزش چند رسانهای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلیو خودتنظیمی دانش آموزان از راه دور :

تعداد صفحات : ۱۸

هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای و سخنرانی بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمیدانشآموزان مراکز آموزش از راه دور شهر تهران در درس عربی ( ۲) بوده است. این پژوهش به لحاظ ماهیت، موضوع، اهداف و فرضیههایآن از نوع کاربردی است و در زمره طرحهای آزمایشی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان دختر پایه دوم رشته علوم۱۳۸۸ مشغول به تحصیل بودند، تشکیل می دادند. جهت انتخاب – انسانی مراکز آموزش از راه دور شهر تهران که در سال تحصیلی ۸۹ نمونه های مورد نظر، از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای استفاده شده است. حجم نمونه جمعاً ۳۰ نفر بود که به صورت تصادفی به دو گروه ۱۵ نفره تقسیم شدند، سپس یک گروه با روش آموزش چندرسانه ای و گروه دیگر با روش آموزش سخنرانی آموزش دیدند. انگیزش پیشرفت تحصیلی به واسطه آزمون ورلند و خودتنظیمی یادگیرندگان از طریق آزمون راهبردهای خودتنظیمی پیتنریچ و دی گروت( ۱۹۹۰ ) مورد اندازه گیری قرار گرفتند. با انجام پیش آزمون مشخص شد که بین دو گروه آزمایش( ۱) و ( ۲)؛ در میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی و خود تنظیمی درس عربی ( ۲) تفاوت معنیداری وجود ندارد. داده های حاصله از این ۲ آزمون با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس به کمک نرمافزار اس پی اس اس ۱۸ و اکسل، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داده است، بین انگیزش پیشرفت تحصیلی این دو گروه تفاوت معنیداری وجود ندارد. همچنین در زمینه خودتنظیمی، نتایج حاکی از آن بود که بین دوگروه، در خرده مقیاس های اضطراب امتحان، خودکارامدی و جهتگیری هدف، تفاوت معنیداری بین دو گروه وجود دارد و در سایر خرده مقیاسها تفاوت معناداری مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.