تعیین میزان جیوه تام و تأثیر عامل احیا کننده و وزن نمونه بر آن در کنسروهای ماهی تن به روش هیدرید ژنراتور- اتمیک ابزربشن (HG-AAS)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین میزان جیوه تام و تأثیر عامل احیا کننده و وزن نمونه بر آن در کنسروهای ماهی تن به روش هیدرید ژنراتور- اتمیک ابزربشن (HG-AAS) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین میزان جیوه تام و تأثیر عامل احیا کننده و وزن نمونه بر آن در کنسروهای ماهی تن به روش هیدرید ژنراتور- اتمیک ابزربشن (HG-AAS)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین میزان جیوه تام و تأثیر عامل احیا کننده و وزن نمونه بر آن در کنسروهای ماهی تن به روش هیدرید ژنراتور- اتمیک ابزربشن (HG-AAS)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین میزان جیوه تام و تأثیر عامل احیا کننده و وزن نمونه بر آن در کنسروهای ماهی تن به روش هیدرید ژنراتور- اتمیک ابزربشن (HG-AAS) :

تعداد صفحات : ۸

بنابه مطالعاتی که اخیراً در خصوص غلظت مقادیر بالقوه خطرناک جیوه، آلاینده ای با وقوع جهانی و شدیداً سمی، در ماهیان دریایی و بخصوص ماهی تن انجام شده است، این تحقیق به منظور اندازه گیری مقدار جیوه تام درکنسروهای ماهی تن که پرمصرف ترین فرآورده دریایی مورد مصرف مردم می باشد، انجام شده است. به این میزان تعداد ۳۰ کنسرو ماهی تن مربوط به کارخانجات مختلف به طور تصادفی از فروشگاه های سطح شهر جمع آوری شد. مقادیر جیوه تام همه نمونه ها با دستگاههیدریدژنریشن جذب اتمی اندازه گیری شد. همچنین جهت بهینه سازی استخراج و اندازه گیری جیوه در نمونه های بیولوژیک، اثرات میزان (SnCl(2 و وزن نمونه بر میزان جذب جیوه نیر بررسی شد. تجزیه و تحلیل آماری با آزمون t با استفاده از نرم افزار Spss 10 انجامگرفت. بر اساس نتایج حاصله، نمونه های کارخانجات مختلف دارای غلظت های متفاوت جیوه بود که مقدار میانگین آنها برابر ۶۳/۳۵ppb+146/65 بدست آمد. همچنین بررسی اثر غلظت (SnCl(2 و وزن نمونه بر میزان جذب جیوه نشان داد که غلظت های نتیجه گرفت که میزان غلظت جیوه در کنسروهای ماهی تن مورد آزمایش کتر از حداکثر میزان باقیمانده مجاز (MRL) است به دلیل اثرات تراتوژینسیته جیوه، قویاً توصیه می شود که یک تست غربالگری در محصولات تن ماهی داخل یا محصولاتی که صادر می شود، انجام شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.