شبیهسازی رفتار رانندگان با استفاده از مدل بارهای الکتریکی (مطالعه موردی: بزرگراه تهران – کرج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیهسازی رفتار رانندگان با استفاده از مدل بارهای الکتریکی (مطالعه موردی: بزرگراه تهران – کرج) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیهسازی رفتار رانندگان با استفاده از مدل بارهای الکتریکی (مطالعه موردی: بزرگراه تهران – کرج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیهسازی رفتار رانندگان با استفاده از مدل بارهای الکتریکی (مطالعه موردی: بزرگراه تهران – کرج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیهسازی رفتار رانندگان با استفاده از مدل بارهای الکتریکی (مطالعه موردی: بزرگراه تهران – کرج) :

تعداد صفحات : ۱۶

در این مقاله مدل بارهای الکتریکی به عنوان یک مدل خرد ترافیک برای توصیف رفتار حرکتی رانندگان در قسمت اصلی آزادراه استفاده شده است. این توصیف با پر و خالی شدن سلولهای آزادراه مجازی انجام گرفته اس ت. براساس اینموقعیتهای مکانی جابهجا شدن وسایل نقلیه نیز، بررسی شده است. در این مدل رفتار وسایل نقلیه مشابه با رفتار بارهای الکتریکی همنامی است که در یک مسیر شیبدار حرکت خواهند کرد. در مدل ارایه شده بر هر وسیله نقلیه، درهر گام زمانی نیروهای الکتریکی از وسایل نقلیه دیگر و نیروی ثقل خود آنها وارد شده است. برحسب این نیروه ا، مکان وسایل نقلیه برای گام زمانی بعدی تعیین شده است. برای بررسی رفتار حرکتی رانندگان در قسمت اصلی آزادرا ههای تهران، از دادههای قبلی برداشت شده از بزرگراه تهران-کرج در تحقیقات گذشته استفاده شده است. از یک نر مافزارشبیهساز خرد ترافیک نیز برای شبیهسازی مدل پیشنهادی استفاده شده است. با مقایسه موقعیت وسایل نقلیه در شرایط واقعی با مقادیر متناظر آنها در محیط شبیهسازی، میزان مطابقت مدل با رفتار حرکتی رانندگان در شرایط واقعی نمایش داده شده است. مقایسه نتایج بهدست آمده از شبیهسازی با دادههای استفاده شده از شرایط واقعی نشان داده که مدلEM برای توصیف رفتار حرکتی رانندگان در قسمت اصلی آزادراههای تهران مناسب بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.