مطالعهی تاثیر وزن و هندسهی ساختمان بر نشست سطح زمین ناشی از تونلسازیمرحلهای با استفاده از روش عددی اجزای محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعهی تاثیر وزن و هندسهی ساختمان بر نشست سطح زمین ناشی از تونلسازیمرحلهای با استفاده از روش عددی اجزای محدود دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعهی تاثیر وزن و هندسهی ساختمان بر نشست سطح زمین ناشی از تونلسازیمرحلهای با استفاده از روش عددی اجزای محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعهی تاثیر وزن و هندسهی ساختمان بر نشست سطح زمین ناشی از تونلسازیمرحلهای با استفاده از روش عددی اجزای محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعهی تاثیر وزن و هندسهی ساختمان بر نشست سطح زمین ناشی از تونلسازیمرحلهای با استفاده از روش عددی اجزای محدود :

تعداد صفحات : ۱۶

با توجه به مشکلات ترافیکی شهرهای بزرگ، نیاز به ساخت تونلهای شهری اجتنابناپذیر است. حفر تونلسبب تغییر میدان تنش برجا شده و یک ناحیهی تغییر مکان در محدودهی اطراف تونل بوجود میآورد. دراین خصوص نه تنها ساختمانهای مجاور تحت تاثیر حفاری تونل قرار میگیرند؛ بلکه میدان تنش و تغییرمکان حاصله، متاثر از مشخصات ساختمانهای مجاور خواهد بود. این موضوع یکی از جنبههای مهمتونلسازی محیط شهری است. بنابراین لازم است پیش از مرحلهی ساخت، پارامترهای موثر بر این رابطهیمتقابل بررسی شود. در این پژوهش فاکتورهای اصلی ساختمان نظیر وزن، عرض و طول آن، با استفاده ازروش اجزا محدود بصورت سهبعدی شبیهسازی شده است. نتایج نشان میدهد، حضور ساختمانهای سطحیاثرات دوگانهای بر گودی نشست سطح زمین دارند. افزایش وزن ساختمان موجب افزایش نشست سطح زمینشده و از طرفی، صرف نظر از وزن ساختمان، بواسطهی وجود پی ساختمان و صلبیت ناشی از آن، که موجب بهبود شرایط زمین میشود،نشست در سطح زمین نسبت به شرایط بدون وجود ساختمان،کاهش مییابد. افزایش عرض ساختمان منجر به کاهش نشست در سطح زمینشده و افزایش طول ساختمان، نشست در سطح زمین را افزایش میدهد. هر چند عرض ساختمان فاکتور موثرتری نسبت به طول ساختمان درمهار رفتار متقابل ساختمان تونل است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.