تخمین سرعت متوسط عمقی و تنش برشی در کانال مثلثی باز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تخمین سرعت متوسط عمقی و تنش برشی در کانال مثلثی باز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تخمین سرعت متوسط عمقی و تنش برشی در کانال مثلثی باز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین سرعت متوسط عمقی و تنش برشی در کانال مثلثی باز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تخمین سرعت متوسط عمقی و تنش برشی در کانال مثلثی باز :
تعداد صفحات : ۱۳
روش ارائه شده توسط شیونو و نایت (SKM) قادر به تخمین توزیع سرعت متوسط عمقی و تنش برشی در کانال های باز است . SKM نیاز به کالیبره شدن دارد. پارامترهایی که باید کلالیبره گردند عبارت اند از فاکتور اصطکاک f ، لزجت چرخشی عرضی و جریان ثانویه ، از بین این پارامترها ، ۰.۰۷= به عنوان مقدار استاندارد لزجت چرخشی در مسائل کاربردی در نظر گرفته می شود. بنابراین ، دقت تخمین توزیع سرعت متوسط عمقی و تنش برشی با SKM به نحوه تعیین f و مرتبط خواهد بود. در این مقاله ، الگوهای سلول های جریان ثانویه () و توزیع فاکتور اصطکاک (f) در یک کانال مستقیم منشوری مثلثیب با زبری یکنواخت ارائه شد . در تعیین بهترین ساختار توزیع فاکتور اصطکاک از روش سعی و خطا استفاده گردید تا با استفاده از SKM بهترین نتایج حاصل گردد. نتایج به دست آمده از مقایسه توزیع سرعت متوسط عمقی و تنش برشی تخمین زده شده توسط SKM و اطلاعات آزمایشگاهی نشان می داد که اگر دو پارامتر f و براساس الگوهای صحیحی انتخاب شوند ، SKM می تواند توزیع سرعت و تنش برشی را به درستی تخمین بزند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.