رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز :

تعداد صفحات : ۴۸

زمینه: امروزه ضرورت خلاقیت و نوآوری در سازمانها و مشاغل برای افزایش رقابت و بهبود شرایط کاری انکارناپذیر است. هدف: پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی شاغلان صنایعدستی شهر شیراز می پردازد. روش: براساس جدول مورگان تعداد ۸۹ نفر از ۱۱۰ نفر شاغل درصنایع دستی شیراز بر اساس روش نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از سه پرسشنامه خلاقیت(رندسیپ)، نوآوری( مارتین پاتچن) و رضایت شغلی (مینه سوتا) استفاده گردید. برای تجزیه وتحلیل از همبستگی، تحلیل رگرسیون وآزمونt استفاده شد یافتهها: بین خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی رابطه مثبت معنادار وجود دارد. البته ضریب همبستگی نوآوری با رضایت شغلی به مراتب بیشتر از خلاقیت و رضایت شغلی است. نوآوری وخلاقیت پیشبینی کننده رضایتشغلی میباشندنتیجه گیری: نوآوری بهویژه برای افزایش فروش ودر نتیجه ایجاد شرایط شغلی مطلوبتر در صنایع دستی اثرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.