بررسی میدانی تغییرات سختی جانبی خط آهن در قوس به روش خطی وغیر خطی با استفاده از تراورسهای معمولی و اصطکاکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میدانی تغییرات سختی جانبی خط آهن در قوس به روش خطی وغیر خطی با استفاده از تراورسهای معمولی و اصطکاکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میدانی تغییرات سختی جانبی خط آهن در قوس به روش خطی وغیر خطی با استفاده از تراورسهای معمولی و اصطکاکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میدانی تغییرات سختی جانبی خط آهن در قوس به روش خطی وغیر خطی با استفاده از تراورسهای معمولی و اصطکاکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میدانی تغییرات سختی جانبی خط آهن در قوس به روش خطی وغیر خطی با استفاده از تراورسهای معمولی و اصطکاکی :

تعداد صفحات : ۱۲

یکی از مهم ترین پارامترهایی که می بایست در طول مدت بهره برداری از خط آهن مد نظر قرار گیرد،پایداری جانبی آن است. در طول عمر خط آهن، نیروهای جانبی مختلفی بر آن اعمال می شوند. این نیروهاعمود بر محور اصلی خط بوده و ناشی از مولفه جانبی نیروی اصطکاک بین چرخ و ریل، نیروی جانبی وارده از لبه چرخ به ریل و کمانش ریل ناشی از تغییرات نیروی محوری ریل از جمله تغییر دمای ریل است.هنگام اعمال نیروی جانبی، عوامل مختلفی از جمله ریل، تراورس، بالاست و ادوات اتصال تا حد ممکن از تغییر شکل جانبی خط جلوگیری می کنند. یکی از راههای جلوگیری از تغییر شکل ناخواسته جانبی خط و همچنینکاهش هزینه های هنگفت تعمیر و نگهداری، افزایش سختی جانبی خط است. در این مطالعه میدانی، ضمن معرفی تراورس بتنی اصطکاکی، با بکارگیری تراورسهای بتنی اصطکاکی و استفادهاز روش جابجایی جانبی پانل خط، به بررسی تغییرات سختی جانبی خط آهن با تراورسهای معمولی و اصطکاکی در قوس با شعاع ۲۵۰ متر پرداخته می شود.نتایج حاصل از بررسیهای میدانی نشان داد که سختی جانبی خط در هنگام بکارگیری تراورسهای بتنی اصطکاکی، حداقل ۱/ ۷۹ برابر سختی جانبی خط در هنگام بکارگیری تراورسهای بتنی معمولی است. بنابراین با توجه به نتایج آزمایشهای میدانی، می توان به منظور افزایش سختی جانبی خط و در نتیجه کاهش تغییر شکل جانبی آن، از تراورسهای اصطکاکی به جای تراورسهای معمولی استفاده کرد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.