بررسی سینتیک تشکیل لایه ترکیب بین فلزی Cr2Ti+σ درناحیه فصل مشترک اتصال انفجاری تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سینتیک تشکیل لایه ترکیب بین فلزی Cr2Ti+σ درناحیه فصل مشترک اتصال انفجاری تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سینتیک تشکیل لایه ترکیب بین فلزی Cr2Ti+σ درناحیه فصل مشترک اتصال انفجاری تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سینتیک تشکیل لایه ترکیب بین فلزی Cr2Ti+σ درناحیه فصل مشترک اتصال انفجاری تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سینتیک تشکیل لایه ترکیب بین فلزی Cr2Ti+σ درناحیه فصل مشترک اتصال انفجاری تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L :

تعداد صفحات : ۱۴

اتصال انفجاری تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L جزء مهمترین و پرکاربردترین اتصالاتی است که در صنایع مختلف از جمله نفت، پتروشیمی و هسته ای در ساخت تجهیزاتی مهمی نظیر تانکرهای حمل مواد شیمیایی خورنده، مخازن تحت فشار، مبدلهای حرارتی، اتوکلاوها و… کاربرد دارد. در حین شکلدهی برخی قسمت های تجهیزات یاد شده از جمله کلاهک مخازن که عمدتا به روش پرس گرم انجام میشود و نیز هنگام تعمیر بخشهای صدمه دیده این سازهها و تجهیزات که معمولا به روشهای جوشکاری ذوبی انجام میشود، بدلیل اعمال حرارت بصورت یکنواخت یا موضعی، شرایط برای ایجاد ترکیبات بین فلزی از عناصر آلیاژی موجود در فلزات پایه در ناحیه فصل مشترک مهیا می شود. در صورت عدم اشراف بر جنبه های متالورژیکی رشد این ترکیبات با توجه به اثر مخربشان بر خواص مکانیکی، میتواند کارآیی تجهیزات را با مشکل جدی مواجه سازد. از میان فازهای متعدد تشکیل شونده؛ ترکیب بین فلزی Cr2Ti+ جزء مهمترین این ترکیبات به شمار میرود. در تحقیق حاضر با انجام فرایند عملیات حرارتی آنیل در شرایط دما و زمان مختلف روی نمونههای دوجنسی تیتانیم/ فولاد زنگ نزن ۳۰۴L که به روش جوشکاری انفجاری متصل گردیدهاند، سینتیک تشکیل فاز Cr2Ti+ مورد بررسی قرار گرفت. با اندازه گیری ضخامت این لایه بین فلزی بکمک آنالیز خطی و تصاویر میکروسکوپ الکترونی در ناحیه فصل مشترک و اعمال مدل سینتیکی مناسب انرژی اکتیواسیون تشکیل آن بدست آمد. بدین ترتیب مقدار انرژی اکتیواسیون ۲۰۹/۴Kj/mol برای فاز یاد شده بدست آمد که در مقاله به تفصیل به اختلاف مقدار بدست آمده با نتایج حاصل از فرایندجوشکاری نفوذی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.