پاورپوینت جذابیت در محیط کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت جذابیت در محیط کار دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت جذابیت در محیط کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت جذابیت در محیط کار :

دید کلی :

پاورپوینت جذابیت در محیط کار شامل ۲۰ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


توضیحات کامل :

پاورپوینت جذابیت در محیط کار

 

پاورپوینت جذابیت در محیط کار شامل ۲۰ اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس پاورپوینت جذابیت در محیط کار
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ما در طول روز بیشتر اوقات بیداری‌مان را مشغول کار هستیم؛ یا در جلسه‌ایم یا در دفتر خود نشسته‌ایم و به کارها رسیدگی می‌کنیم. ناگزیر در این ساعات طولانی گاهی با همکاری بدقلق یا رئیسی متکبر مواجه خواهیم شد. برقراری رابطه با چنین افرادی مشکل است اما غیرممکن هم نیست. به خصوص که ما برای موفقیت به این روابط کاری نیاز داریم. روابط سازنده، در عین حال که دستاوردهای کاری را افزایش می‌دهند باعث می‌شوند از محیط کاری لذت بیشتری ببرید. در ادامه، هفت راهکار برای برقراری رابطه‌ی بهتر با بالادستی‌ها،‌ زیردستان، همکاران و مشتریان‌تان ارائه کرده‌ایم که به محبوبیت بیشتر شما در محیط کاری منجر می‌شود.

. به وقتِ دیگران احترام بگذارید

اگر می‌خواهید حسابی منفور شوید، از آن دسته افرادی باشید که بی‌خبر سر و کله‌شان در دفتر این و آن پیدا می‌شود. حضور شما ناخوشایند خواهد بود چون همه می‌دانند که باز هم آمده‌اید تا یک سؤال بی‌ربط بپرسید یا حرف بی‌فایده‌ای بزنید. اگر مدام مزاحم کار دیگران شوید یا یک سؤال ثانیه‌ای را ده دقیقه کش بدهید،‌ مطمئنا در صدر لیست افراد آزاردهنده‌ی دفترتان جای خواهید گرفت!

این احترام را باید در مسائل دیگر هم لحاظ کنید. مثلا،‌ اگر چیدمان دفتر طوری است که همکارانتان می‌توانند صدای شما را بشنوند، با پایین آوردن صدا موقع صحبت کردن و اجتناب از حرف زدن با آنها وقتی می‌بینید مشغول کار هستند به آنها احترام بگذارید. در یک کلام: حرفه‌ای رفتار کنید.

. مراقب ایمیل‌هایتان باشید

ایمیل تأثیر بلندمدتی دارد. اگر یک ایمیل فتنه‌انگیز در مورد یکی از کارکنان برای کس دیگری بفرستید ممکن است قبل از اینکه بفهمید، دست به دست بشود و در نهایت به دست همان کسی برسد که متن را درباره‌اش نوشته‌اید. یک ایمیل بد علاوه بر این که می‌تواند برای همیشه روابط کاری شما را با یک همکار تخریب کند، تهدیدی هم برای وجهه‌ی کاری شماست.

اگر نیاز دارید درباره‌ی همکارتان غر بزنید یا پشت سرش غیبت کنید این کار را دور از محل کار و ترجیحا با دوستی قابل اعتماد یا همسرتان انجام دهید. حتی اگر دل‌تان می‌خواهد دق و دلی‌تان را سر همکاری خالی کنید یادتان باشد که هیچ‌وقت آن را مکتوب نکنید!

  و …

 

پاورپوینت جذابیت در محیط کار
فهرست مطالب

مقدمه

. به وقتِ دیگران احترام بگذارید

. مراقب ایمیل‌هایتان باشید

. مثبت باشید

. علایق مشترک را پیدا کنید

. گوش بدهید

. حمایت‌گر باشید

. چُغُلی نکنید

خلاصه‌ی کلام

 

عنوان : جذابیت در محیط کار

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : ۲۰

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.