پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری دارای ۴۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری :

دید کلی :

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری دارای ۴۸ اسلاید (ویژه رشته های مطالعات شهری) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


توضیحات کامل :

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری

 

قسمتی از متن :

مقدمه

طراحی فضاهای شهری مساله‌ای است که متخصصین امر در مورد چگونگی انجام آن اتفاق نظر کامل ندارند و هر یک بر اساس تخصص خود به آن می‌نگرند. در این کتاب فضاهای شهری در رابطه با رفتارهای استفاده کنندگان از آن فضاها بررسی می‌گردد.
ماهیت و چگونگی فعالیت‌هایی که در فضاهای شهری صورت می‌گیرند بطور کلی به دو عامل عمده و اساسی نسبت دارند: عامل فرهنگ و عامل محیط (یا خصوصیات فضایی- کالبدی). لیکن نحوه و میزان تاثیر این دو بر نحوه وقوع فعالیت‌ها که همان رفتارها و یا به عبارت صحیح‌تر الگوهای رفتاری باید باشد یکسان نیست.
در حالیکه هر گونه امکان تغییر در فرهنگ یا در الگوهای رفتاری به صورت مستقیم و در کوتاه مدت وجود ندارد، لیکن می‌توان با استفاده از طراحی، فعالیت‌های مناسب را حمایت و فعالیت‌های نامناسب را تحدید نمود. بر این اساس می‌توان در طراحی خیابان‌ها با استفاده از عوامل و عناصر فضائی، کالبدی و ادراکی مناسب فضاهائی به وجود آورد که انجام فعالیت‌های مطلوب را تسهیل و از انجام فعالیت‌های نامطلوب ممانعت به عمل آورد.

تعریف میدان

   میدان بر حسب ضرورت های مکانی و زمانی نقش و عملکرد های مختلفی به خود گرفته است. آنچه امروزه در مورد میدان های شهری مطرح است چگونگی فرم، نوع استفاده و پیوند آنها با بافت شهری است؛ در حالی که اکثر میدان های نوساز شهری در ایران فاقد طراحی صحیح برای این ویژگیها است و تنها از جنبه معماری قابل بررسی است و بیشتر، محوطه ای است که به آن میدان اطلاق می شود و در عمل به اشغال وسایل نقلیه درآمده و به کلی تغییر شکل یافته است…

 

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و طراحی محیط شهری
فهرست مطالب :

نظریه های شهر سالم

نظریه ی باغ شهر

نظریه ی توسعه پایدار

نظریه ی شهر پایدار

نظریه ی بوم شهر

نظریه ی شهر اکولوژیکی

نظریه ی رشد هوشمند شهری

نظریه شهر سبز

توسعه درونى شهرها

جامعه پایدار و شهر سالم

تعریف سلامتی

تاریخچه شهر سالم

اهداف شهر سالم

سیاست های پروژه شهر سالم

اصول شهر سالم

دوازده هدف اجرایی کلیدی برنامه ریزان

ضرورت برنامه ریزی شهری سالم

معیارها و شاخص های شهر سالم

چهار روش برای دستیابی به شهرهای سالم

نحوه اجرا و بخش های پروژه شهرهای سالم

شهرهای سالم در اروپا

برنامه ریزی شهر سالم در ایران

منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.