پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس دارای ۳۷۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس :

دید کلی :

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس دارای ۳۷۲ اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


توضیحات کامل :

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس

 

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس
فهرست مطالب:

بخش اول: یادگیری

فصل اول: نظریه های یادگیری

فصل دوم: الگوهای یادگیری

بخش دوم: ارتباط و تدریس

فصل سوم: ارتباط و اثر آن درفرایند تدریس- یادگیری

فصل چهارم: نظریه های تدریس

بخش سوم : مهارتهای آموزشی پیش از تدریس

فصل پنجم : شناخت و تدوینهدفهای آموزشی

فصل ششم: تحلیل آموزشی

فصل هفتم : محتوا، روش و وسیله

فصل هشتم: تحلیل نظام ارزشیابی و کاربرد طراحی آموزشی

بخش چهارم فعالیت های آموزشی ضمن تدریس

فصل نهم: الگوهای تدریس

فصل دهم : روشهای تدریس سنتی و متداول

فصل یازدهم: روشهای جدید تدریس

بخش پنجم: مهارتهای آموزشی بعد از تدریس

فصل دوازدهم: مفاهیم کلی ارزشیابی

فصل سیزدهم: روشهای مختلف ارزشیابی

 

بخشی از متن پاورپوینت :

پیش سازمان دهنده فصل اول

– یادگیری تغییر در رفتار است، اما نه هر تغییری بلکه تغییری که بر اثر تجربه حاصل شده باشد
– عملکرد نتیجه ی یادگیری است نه خود یادگیری۰
– عواملی همچون آمادگی، انگیزه و هدف، تجارب گذشته فرد، شرایط و محیط آموزشی ، رابطه کل با جزء روش تدریس معلم و تمرین و تکرار در فرایند یادگیری موثرند
– نظریه های یادگیری را می توان به دو نظریه « شرطی » و « شناختی » تقسیم کرد
–  نظریه های شرطی به یادگیریها یی تأکید دارند که از طریق عادت و شرطی شدن حاصل می شوند در حالی که نظریه های شناختی بر شناخت و یادگیری از راه بصیرت تاکید می ورزند
یکی از انواع نظریه های شرطی نظریه ثرندایک است که یادگیری را به شکل سه قانون اثر ، آمادگی و تمرین معرفی می کند
– از نظریه های شناختی نیز می توان به نظریه برونر اشاره کرد او در نظریه خود به فرایند کسب معرفت بیشتر از حفظ کردن واقعیتهای علمی توجه دارد

تعریف یادگیری

فرایند تغیرات نسبتاً پایدار در رفتار بالقوه فرد در اثر تجربه

تفاوت بین یادگیری و عملکرد

یادگیری= تغیرات در رفتار بالقوه فرد
عملکرد = تبدیل رفتار بالقوه به بالفعل

عملکرد حاصل یادگیری بوده و قابل مشاهده و اندازه گیری است …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.