پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان :

دید کلی :

پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان شامل ۲۱ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


توضیحات کامل :

پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان

 

پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان شامل ۲۱ اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

رابرت ساموئل کاپلان (Robert Samuel Kaplan) محقق حسابداری و مورد تقدیر جامعه بین‏المللی است. او زندگی جدیدی به حسابداری صنعتی بخشیده است و نقش حسابداری در مدیریت تجاری و برنامه‏ریزی استراتژیک را متحول ساخته است. او در ۱۹۴۰ در نیویور به دنیا آمد. پدرش معلم درس علوم اجتماعی در دبیرستان و رئیس یک مدرسه عمومی در نیویورک و مادرش منشی مدرسه بود. کاپلان تا سن ۱۰ سالگی با خانواده و دو خواهر کوچکش زندگی می‏کرد و بعد از فارغ‏التحصیلی از دبیرستان در ۱۹۵۷ وارد انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (Massachusetts Institute of Technology) شد و لیسانس و فوق لیسانس خود را در مهندسی الکترونیک از آن انستیتو دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی به مدت دو سال با شرکت میتره (Mitre) و شرکت تحقیق و برنامه‏ریزی که هر دو شرکت‏های مشاور سیستم‏های فنی بودند کار کرد.

کاپلان در جست و جوی تغییر در زندگی کاری خود

کاپلان در جست و جوی تغییر در زندگی کاری خود بود و به همین علت در مقطع دکتری، رشته تحقیق در عملیات را انتخاب کرد و در دانشگاه کرنل (Cornell) ثبت نام کرد. واحدهای درسی زیادی در این رشت وجود داشت که علاقه او را به حسابداری و امور مالی برانگیخت و نهایتاً با تکمیل دوره دکتری در ۱۹۶۸ کاپلان عضو هیئت علمی دانشگاه کارنگی ملون شد. با تشویق یوجی اجیری (Yuji Ijiri)، بیل کوپر (Bill Cooper) و سایر استادان دانشگاه کارنگی تدریس و تحقیق کاپلان بر حسابداری مدیریت و مالی متمرکز شد. او به جز یک سال که استاد مدعو دانشگاه شیکاگو بود به مدت ۱۵ سال در دانشگاه کارنگی باقی ماند و به عنوان رئیس دانشکده نیز به مدت شش سال فعالیت داشت تا اینکه در ۱۹۸۴ عضو هیئت علمی دانشکده امور تجاری هاروارد گردید.

نشریه ها و کتب کاپلان

کاپلان محققی فعال و نویسنده ‏ای پر کار بوده و بیش از ۱۲ کتاب را به تنهایی یا مشترکاً تألیف نموده است. همچنین بیش از ۱۲۵ مقاله منتشر شده در مجله ‏های حرفه‏ ای و دانشگاهی داشته است. به علت زمینه درسی او در ریاضیات و آمار کارهای اولیه او در رابطه با کاربرد روش‏های کمی در حسابداری بود. از کارهای او در این زمینه می‏توان مقاله‏ هایی در حسابداری صنعتی، حسابرسی و استفاده بازار سرمایه از اطلاعات حسابداری مالی را نام برد. کاپلان در ادامه این فعالیت‏ها بود که به سوی بررسی مشکلات حسابداری و مدیریت در حل مسائل واقعی تجاری گرایش پیدا کرد. از جمله کار تأثیرگذار او در این دوران حسابداری برمبنای فعالیت و مدیریت عملکرد استراتژیک است. این دو کتاب به ۱۲ زبان ترجمه شده و بر عملکرد مدیریت در بخش خصوصی، عمومی و حتی شرکت‏های غیرانتفاعی در گوشه و کنار جهان تأثیر گذاشته است. کار کاپلان مورد تقدیر ملی و بین‏المللی دانشگاهیان و حرفه قرار گرفته و مقالات او دوبار جایزه مشارکت برجسته در ادبیات حسابداری را که مشترکاً توسط انجمن حسابداری امریکا (AAA) و انجمن حسابداران رسمی امریکا (AICPA) اهدا می‏شود، دریافت کرده هاست. دو کتاب او نیز جایزه مدال ویلدمن (Wildman) را که مشترکاً از سوی انجمن حسابداری امریکا و دلوئیت اندتاچ (Deloitte & Touche) اهدا می‏شود به خاطر تأثیر ماندگار بر تحقیق و عمل حسابداری دریافت کرده‏اند. کتاب اول با عنوان ارتباط گمشده۱ که به همراه توماس جانسن (Thomas Johnson) نوشته شده است در ۱۹۸۸ جایزه را دریافت کرد و کتاب دوم با نام کارت امتیاز متوازن۲ که به همراه دیوید نورتن (David Norton) نوشته شده در ۲۰۰۱ این جایزه را دریافت نموده است.

 و …

 

پاورپوینت بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان
فهرست مطالب

مقدمه

کاپلان در جست و جوی تغییر در زندگی کاری خود

نشریه ها و کتب کاپلان

دستاورد های کاپلان

فعالیت ها و خدمات کاپلان در زمینه حسابداری

شیوه ی جدید هزینه یابی

 

عنوان : بیوگرافی رابرت ساموئل کاپلان

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : ۲۱

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.