پرسشنامه استاندارد خشونت معلم نسبت به دانش آموزان پیشکین و همکاران ۲۰۱۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

 پرسشنامه استاندارد خشونت معلم نسبت به دانش آموزان پیشکین و همکاران ۲۰۱۴ یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد پرسشنامه استاندارد خشونت معلم نسبت به دانش آموزان پیشکین و همکاران ۲۰۱۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه استاندارد خشونت معلم نسبت به دانش آموزان پیشکین و همکاران ۲۰۱۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات پرسشنامه استاندارد خشونت معلم نسبت به دانش آموزان پیشکین و همکاران ۲۰۱۴ :

Teacher Violence Scale

پرسشنامه خشونت معلم نسبت به دانش آموزان توسط پیشکین و همکاران (۲۰۱۴) به منظور سنجش خشونت معلم نسبت به دانش آموزان طراحی و تدوین شده است و در ایران توسط پژوهی و نادی (۱۳۹۶) اعتباریابی شده است. این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال و پنج مولفه خشونت فیزیکی، تمسخر کردن، عیب جویی، ستم کردن و خشونت جنسی می باشد و بر اساس طیف شش گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (نادیده گرفتن زمانی که دانش آموز دستش را گرفته یا جواب سوال دانش آموز را ندادن) به سنجش خشونت معلم نسبت به دانش آموزان می پردازد.

روایی و پایایی پرسشنامه خشونت معلم نسبت به دانش آموزان

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی  پرسشنامه خشونت معلم نسبت به دانش آموزان توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه خشونت معلم نسبت به دانش آموزان از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: دارد

مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی+ نسخه انگلیسی پرسشنامه)

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

 گارانتی: دارد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.