مطالعه اکتشافی جهت ارائه مولفه های بومی تاثیرگذار بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه : برند کیف و کفش دنیلی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اکتشافی جهت ارائه مولفه های بومی تاثیرگذار بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه : برند کیف و کفش دنیلی ایران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اکتشافی جهت ارائه مولفه های بومی تاثیرگذار بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه : برند کیف و کفش دنیلی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اکتشافی جهت ارائه مولفه های بومی تاثیرگذار بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه : برند کیف و کفش دنیلی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اکتشافی جهت ارائه مولفه های بومی تاثیرگذار بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه : برند کیف و کفش دنیلی ایران) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده مقاله:

رفتار خرید ناگهانی از مباحث مطرح در رفتار مصرف کننده میباشد که از طی سالیان در پژوهش های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و مولفههای مختلف آن شناسایی و از زوایای مختلف مورد آزمون قرار گرفته است. هدف این پژوهش کشف و معرفی عوامل پر اهمیت مربوط به رفتارخرید ناگهانی در محیط بومی مشتریان کیف و کفش برند دنیلی ایران بمنظور جهت دهی صحیح برای شناخت بیشتر رفتار مصرف کننده میباشد؛ در ابتدای این تحقیق با مطالعه مقالات معتبر علمی از سایت های معتبری چون …, Science Direct, Emerald, EBSCO و استخراجعوامل مهم تاثیرگذار بر خرید ناگهانی تعداد ۴۰ شاخص بدست آمد و پرسشنامه ای شامل ۴۰ مولفه در اختیار ۳۵ خبره قرار گرفت که خروجیاکتشافی آن ۳۱ متغیر بود. سپس پرسشنامه ای شامل ۳۱ سوال بین مشتریان دنیلی جهت تایید میدانی متغیر های اکتشافی، توزیع شد و دراین میان تعداد ۲۶۹ پرسشنامه جمع آوری گردید، جهت کاهش عوامل تاثیر گذار و همچنین استخراج عواملی با بیشترین میزان تاثیر در تبیینواریانس، از روش تحلیل عاملی استفاده گردیده است. با توجه به حساسیت تحلیل عاملی به کشیدگی، تعداد ۸ سوال که قدر مطلق کشیدگیبیشتر ازعدد یک داشتند از تحلیل های بعدی خارج شد. هفت عامل استخراج شده عبارتند از: شخصی سازی تبلیغات برند، فرهنگ خرید ناگهانی،خرید لذت بخش، کشش به خرید ناگهانی، اعتماد برند، تعاملات برند، تمایل به شناخت برند. آلفای کرونباخ برای این تحقیق ۰.۹۲۹ بدست آمدکه نشان از وجود همبستگی چندگانه بین متغیر های مورد مطالعه دارد و با استفاده از روش امتیاز دهی پرسشنامه ها، تعداد ۶۵ نمونه که دارایداده های پرت بودند، از تحلیل خارج شد و آلفای کرونباخ این تحلیل به عدد ۰.۷۵۵ کاهش یافت که نشان از پایایی قابل قبول پرسشنامه دارد.میزان شاخص کفایت نمونه گیری این پژوهش ۰.۶۷۰ بوده و مناسب است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.