بررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات و خدمات گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات و خدمات گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساری) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات و خدمات گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات و خدمات گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات و خدمات گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساری) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

چکیده مقاله:

گردشگری به عنوان یکی از صنایع، روز به روز جایگاه بالاتری در نزد جوامع مختلف به دست می آورد و کشورهای مختلف در پی آن هستند تا با پاسخگویی هر چه بهتر به نیازهای گردشگران سود بیشتری از رقبا کسب نمایند. یکی از ارکان توسعه ی گردشگری تقاضای آن است که از ساختار پیچیده ای برخوردار است؛ از آن جا که وجود تسهیلات مورد نیاز اولین گام در جذب و نگه داری گردشگری در معنی تقاضای مجدد آنهاست، از این روشناخت وضعیت منطقه از حیث وجود سطحی از این عوامل، زمینه را برای آشنایی با وضعیت گردشگری منطقه، آسیب شناسی و توسعه آن فراهم می آورد تا با تامین انتظارات و نیازهای گردشگران، رضایت و وفاداری آن ها را نسبت به مقصد ایجاد نماید . بدین منظورما در این مقاله برآنیم تا به بررسی میزان رضایت گردشگران در بازدید از شهرساری بپردازیم تا ببینیم تا چه میزان توانسته خواسته های گردشگران را تامین نماید، لذا بدین منظور پرسشنامه ای بر حسب عوامل موثر بر رضایت بازدیدکنندگان تهیه و توسط ۲۳۱ نفر از بازدیدکنندگان گردآوری شد و با استفاده از آزمون تی استیودنت مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت . نتایج به دست آمده نشان می دهد که برای بازدیدکنندگان دسترسی به امکانات و خدمات برای خریدبیشترین اهمیت را داشته و پس از آن برخورد کارکنان و شرایط فیزیکی دارای اهمیت هستند . بازدیدکنندگان از همه موارد راضی هستند ولی ازسرویس بهداشتی رضایت ندارند و میزان رضایت شان از امنیت در حد متوسطی است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.