ارائه مدل کسب و کاری پایدار به منظور پیک سایی بر اساس آیین نامه افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری وزارت نیرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل کسب و کاری پایدار به منظور پیک سایی بر اساس آیین نامه افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری وزارت نیرو دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل کسب و کاری پایدار به منظور پیک سایی بر اساس آیین نامه افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری وزارت نیرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل کسب و کاری پایدار به منظور پیک سایی بر اساس آیین نامه افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری وزارت نیرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل کسب و کاری پایدار به منظور پیک سایی بر اساس آیین نامه افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری وزارت نیرو :

تعداد صفحات : ۱۳

چکیده مقاله:

در سال های اخیر، متولیان صنعت برق کشور برنامه های متعددی را با هدف کاهش مصرف در زمان پیک و انتقال آن به زمان کم باری تدوین کرده اند . با این وجود، این برنامه ها غالبا مختص مشترکین صنعتی و کشاورزی هستند و در بخش خانگی طرح مشخصی جهت کاهش مصرف وجود ندارد. مطابق این پژوهش، پتانسیل مصارف خانگی برای پیکسائی بسیار بیشتر از صنایع و کشاورزی است. در این پژوهش قصد داریم بر اساس آیین نامه طرح افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در مدیریت بار توسط نهادهای تجمیع کننده پاسخگویی بار، مبتنی بر ارتباطات دوسویه دیجیتال راهکاری برای پیکسائی با تمرکز بر مصارف خانگی ارائه دهیم. این راهکار در قالب طرحی ارائه خواهد شد که بتواند هزینه های پیاده سازی خود را در طولانی مدت تامین و در نهایت به یک کسب و کار پایدار تبدیل شود. این پژوهش نشان میدهد که مشارکت ۱۵ درصدی مشترکین خانگی در طرح پیشنهادی و کاهش ۱۲.۵ درصدی مصرف در زمان پیک، سبب کاهش پیک بار ۵۶۲.۵ مگاواتی می شود؛ که برای هر مشترک در سال بصورت میانگین ۱۹۵۰۰۰ ریالصرفه جویی اقتصادی به همراه خواهد داشت. در انتها، با تکیه بر مفاهیم سیستم های هوشمند و اینترنت اشیاء، پیشنهاداتی برای افزایش اقبال عمومی مشترکین خانگی جهت مشارکت در طرح و افزایش میزان موفقیت مدل کسب و کاری پیشنهادی ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.