بررسی روند برگزاری و مقایسه همایش های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) در سالهای ۹۵ تا ۹۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روند برگزاری و مقایسه همایش های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) در سالهای ۹۵ تا ۹۸ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روند برگزاری و مقایسه همایش های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) در سالهای ۹۵ تا ۹۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روند برگزاری و مقایسه همایش های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) در سالهای ۹۵ تا ۹۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روند برگزاری و مقایسه همایش های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) در سالهای ۹۵ تا ۹۸ :

تعداد صفحات : ۲۶

چکیده مقاله:

برگزاری همایش های علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری جامعه علمی برای کسبمعلومات و اطلاع از یافته های جدید در عرصه علم و دانش است و به تجمیع تجربیات، برقراریارتباط مستقیم پژوهشگران و علمآموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانیمی کند. برگزاری یک همایش نیازمند همبستگی بین گروه برنامه ریز، دبیران مسئولیت پذیر ودلسوز، مسئول مستندساز ماهر در گزارش نویسی، تقسیم صحیح وظایف، اطلاع رسانی گسترده،مجری بااعتماد به نفس و مسلط، حامیان مالی مناسب و کادر اجرایی وظیفه شناس است. همایش درطی یک روز برگزار می شود، ولی فرآیند برنامه ریزی برای آن یک سال زمان می برد که یک روحیهتلاشگر را می طلبد. مکتوب شدن دانش و تجربیات به اشتراک گذاشته شده در قالب کتاب می تواندگنجینه ای ارزشمند در توسعه دانش تخصصی باشد. با توجه به اهمیت برگزاری همایش های علمی،این پژوهش به بررسی و تحلیل عملکرد، نقاط قوت و ضعف انجمن علم اطلاعات و دانش شناسیدانشگاه الزهرا قبل، حین و پس از برگزاری همایش های دانشجویی در بازه زمانی سال های ۹۵ الی۹۸ پرداخته است و این همایش ها از لحاظ هزینه، روزآمدی موضوعات و محورها، میزان حمایتحامیان مالی، مکان برگزاری، زمان و مدت برگزاری، امکانات و انعکاس خبری در مطبوعات تحلیلشده اند. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی- تحلیلی است و داده های آن با روش مطالعات پیمایشی گردآوری شده و در نهایت پیشنهادهایی برای بهبود همایش های آتی نیز ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.