تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر ابعاد نوآوری سازمانی مطالعه موردی برخی شرکت های فعال در صنعت تابلو برق ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر ابعاد نوآوری سازمانی مطالعه موردی برخی شرکت های فعال در صنعت تابلو برق ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر ابعاد نوآوری سازمانی مطالعه موردی برخی شرکت های فعال در صنعت تابلو برق ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر ابعاد نوآوری سازمانی مطالعه موردی برخی شرکت های فعال در صنعت تابلو برق ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر ابعاد نوآوری سازمانی مطالعه موردی برخی شرکت های فعال در صنعت تابلو برق ایران :

تعداد صفحات : ۱۶

چکیده مقاله:

برق یکی از صنایعی است که می توان ادعا نمود یکی از بزرگ ترین بازارها را در جهان به خود اختصاص داده است یکی از مهمترین شاخه های آنکه در کشورهای بزرگ دنیا وجود دارد صنعت تابلوسازی برق می باشد، چرا که تمامی کارخانه ها، اداره ها، موسسات و حتی ساختمان های بزرگ و کوچک به این صنعت نیازمندند در این شرایط، دانش به عنوان اندیشمندترین منبع استراتژیکی شناخته شده و توانائی سازمان به منظور کاربرد دانش برای استفاده از فرصت های باز در حل مسئله به مهمترین توانائی آن تبدیل شده است سازمانی که درباره مشتریان، تولیدات، فناوری و بازار اطلاعات بیشتر داشته باشد در مقایسه با رقابتی جهانی بهتر عمل می کند در بازارهای رقابتی و نوآورانه برای کسب و خلق مزیت رقابتی، دانش باید با روش های مناسب تری تکامل یابد و به نسبت سریع تری توزیع شود از این رو هدف این پژوهش بررسی تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی صنعت تابلو برق ایران می باشد روش تحقیق توصیفی- همبستگی است جامعه آماری تحقیق در واقع ۴۶۵ نفر از مرتبطین برخی شرکت های فعال در صنعت تابلو برق می باشند که از افراد تاثیرگذار مستقیم با صنعت از جمله کارآفرینان صنعت و سرمایه گذاران، مسلولین دست اندرکار (مدیران) تا دی ماه سال ۱۳۹۸ بر اساس فرمول کوکران حجم نمونه ای معادل ۲۱۰ نفر برآورد گردید برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد مدیریت دانش نوناکا و تاکوچی و پرسشنامه نوآوری سازمانی هاگس، استفاده شده است. برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیات از نرم افزار Spss و آزمون های ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه استفاده شده است نتایج حاکی از آن است که؛ بین مولفه های مدیریت دانش یعنی اجتماعی سازی، برونی سازی، ترکیب سازی، درونی سازی با نوآوری سازمانی رابطه معنی دار و مثبت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.