شاخص های دانشگاه کارآفرین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخص های دانشگاه کارآفرین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخص های دانشگاه کارآفرین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخص های دانشگاه کارآفرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخص های دانشگاه کارآفرین :

تعداد صفحات : ۱۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ارائه شاخص های دانشگاه کارآفرین در ایران است. این تحقیق از نظر روش شناسی کیفی و از نظر هدف در حیطه پژوهش هایکاربردی است. علاوه بر این از نظر ماهیت یک تحقیق اکتشافی است که به توسعه ی مبانی نظری دانشگاه های هزارهی سوم کمک نموده و بر اساسروش گرداوری یک پژوهش توصیفی محسوب میشود. جامعه آماری این پژوهش شامل خبرگان دانشگاهی دارای تخصص در رشته های مدیریت(کارآفرینی، بازرگانی، فناوری اطلاعات) و اقتصاد و همچنین دارای سوابق پژوهشی مرتبط با موضوع تحقیق هستند. اعضای پنل دلفی به صورت نمونه گیریغیر احتمالی و از روشهای هدفدار و گلوله برفی به تعداد ۱۵ نفر از بین خبرگان برگزیده شدهاند. آراء و نظرات خبرگان از طریق پرسشنامه (روش دلفی)جمع آوری شده است. پرسشنامه در سه مرحله و در سه مقطع زمانی به صورت الکترونیکی که لینک آن از طریق شبکه مجازی واتساپ برای اعضاء فرستادهو در اختیار آنها قرار گرفته است. با استفاده از روش دلفی و طی سه دور داده های تحقیق گردآوری شده و در نهایت در دور سوم نرخ موافقت بالای ۷۰درصد جهت پذیرش یا رد شاخص ها مورد استفاده قرار گرفته است. مدل پیشنهادی این تحقیق سیزده بعد دارد. براساس یافته های این پژوهش، از میان۱۲۳ الزام شناسایی شده از پیشینه پژوهش ۸۶ الزام مورد موافقت خبرگان قرار گرفته است. شاخص های شناسایی شده با استفاده روش تحلیل محتوا وکدگذاری باز شناسایی و با استفاده از کدگذاری محوری در چند بعد زیر دسته بندی شده اند: چشم انداز، ماموریت و راهبرد دانشگاه؛ حاکمیت و ادارهدانشگاه؛ ساختار و طراحی سازمان؛ چند رشتهای، فرا رشته ای؛ قدرت نفوذ و استفاده از منابع متنوع؛ مدیریت ذینفعان و ارزش های جامعه؛ دانش آموختگان؛انتقال دانش؛ مرکز رشد، تامین مالی؛ بین المللی سازی؛ آموزش کارآفرینانه و آموزش سرمایه گذاری؛ منابع انسانی و فرهنگ سازمانی کارآفرینانه.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.