بررسی عملکرد پیچش هندسی بر بازده آیرودینامیکی در یک نمونه هواپیمای بال پرنده لامبدا شکل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عملکرد پیچش هندسی بر بازده آیرودینامیکی در یک نمونه هواپیمای بال پرنده لامبدا شکل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عملکرد پیچش هندسی بر بازده آیرودینامیکی در یک نمونه هواپیمای بال پرنده لامبدا شکل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد پیچش هندسی بر بازده آیرودینامیکی در یک نمونه هواپیمای بال پرنده لامبدا شکل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عملکرد پیچش هندسی بر بازده آیرودینامیکی در یک نمونه هواپیمای بال پرنده لامبدا شکل :

تعداد صفحات : ۸

چکیده مقاله:

امروزه هواپیماهای بال پرنده به دلیل داشتن مزایای بسیاری همچو، کاهش سوخت مصرفی، استفاده از سازه یک دست و مستحکم تر و قابلیت رادارگریزی بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در این راستا مطالعات بسیاری جهت بهبود عملکرد آیرودینامیکی و کنترلی این دست هواپیماها انجام گرفته است. تحقیقات صورت گرفته بیانگر این است که کاهش عملکرد نواحی خارجی بال در زوایای حمله بالا، مشکلات بسیاری را در زمینه کنترلی و آیرودینامیکی این پیکربندی ایجاد می کند. در این تحقیق که بر پایه شبیه سازی عددی انجام گرفته است، سعی شده با اعمال زاویه پیچش هندسی در رئوس بال، عملکرد آیرودینامیکی پرنده در زوایای حمله بالا بهبود یابد. هندسه مورد استفاده در این مطالعه، یک نمونه هواپیمای بالپرنده با زاویه عقبگرد ۵۶ درجه است که پیش از این یک گروه تحقیقاتی از کشور سوئد به تحلیل و بررسی تجربی و عددی آن پرداخته اند. در شبیهسازی عددی حاضر از مدل دو معادله ای کاامگا– اساستی((k-omega-sst برای پیشبینی رفتار آشفتگی جریان در سرعت ۳۰ متر بر ثانیه استفاده شده و نتایج حاصل از آن برای چند زاویه پیچش اعمالی در نواحی خارجی بال و زوایای حمله مختلف استخراج شده است. نتایج حاصل شده بیانگر این است که با افزایش زاویه پیچش در نواحی خارجی بال، بازده آیرودینامیکی در زوایای حمله پایین کاهش می یابد؛ اما در محدوده خاصی از زوایای حمله بالا، اثر مثبت اعمال زاویه پیچش حادث خواهد شد که موجب افزایش بازده آیرودینامیکی میشود. همچنین با افزایش زاویه حمله تا ۲۰ درجه، اعمال زاویه پیچش تاثیر چندانی بر عملکرد آیرودینامیکی هواپیما نخواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.