بررسی روانساز جامد سطوح داخلی یاتاقان های لغزشی پمپ سوخت هواپیما و امکان سنجی ترمیم آن ها با استفاده از روانساز DAG 213


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روانساز جامد سطوح داخلی یاتاقان های لغزشی پمپ سوخت هواپیما و امکان سنجی ترمیم آن ها با استفاده از روانساز DAG 213 دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روانساز جامد سطوح داخلی یاتاقان های لغزشی پمپ سوخت هواپیما و امکان سنجی ترمیم آن ها با استفاده از روانساز DAG 213  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روانساز جامد سطوح داخلی یاتاقان های لغزشی پمپ سوخت هواپیما و امکان سنجی ترمیم آن ها با استفاده از روانساز DAG 213،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روانساز جامد سطوح داخلی یاتاقان های لغزشی پمپ سوخت هواپیما و امکان سنجی ترمیم آن ها با استفاده از روانساز DAG 213 :

تعداد صفحات : ۹

چکیده مقاله:

امروزه روانسازهای جامد نقش بسیار مهمی را در تسهیل حرکت دو جسم بر روی یکدیگر ایفا می کنند و به دلیل مزایای بسیار زیادی که نسبت به روانسازهای مایع دارند در کاربردهای مهم به طور کامل جایگزین آن ها شده اند. در پروژه حاضر در ابتدا با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی و ریزساختار و ترکیب شیمیایی پوشش به کار رفته در یاتاقان های اصلی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که پوشش مورد استفاده کامپوزیتی با پایه گرافیت می باشد. با بررسی روانسازهای جامد موجود، DAG 213 به عنوان شبیه ترین روانساز به نمونه مذکور انتخاب شد. پوشش DAG 213 با ضخامت های مختلف بر روی زیرلایه های مسی با لایه نازک ایندیوم اعمال شد. با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی، آزمون چسبندگی و آزمون سایش، خواص مختلف پوشش مانند ریزساختار، ترکیب شیمیایی، چسبندگی مکانیکی، ضریب اصطکاک دینامیکی و نرخ سایش مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج به دست آمده نشان داد که پوشش DAG 213 از نظر ترکیب شیمیایی تا حد قابل قبولی به پوشش اصلی نزدیک است و هر دو کامپوزیت پایه گرافیت هستند. پوشش ها از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار بودند و پس از قرارگیری در محیط سوخت به مدت ۲۴ ساعت چسبندگی خود را به طور کامل حفظ کردند. همچنین ضریب اصطکاک دینامیکی اندازه گرفته شده در مورد پوشش DAG 213 برابر با ۰,۱۷ به دست آمد که این مقدار بسیار از ضریب اصطکاک سطح زیرلایه مسی با مقدار ۰,۵۳ پایین تر است. در نهایت می توان نتیجه گرفت که در میان روانسازهای موجود، روانساز DAG 213 می تواند جایگزین مناسبی برای پوشش مورد استفاده در یاتاقان های لغزشی باشد که نیاز به تحمل نیروی پایینی دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.