تخمین آلاینده Nox یک موتوراشتعال جرقه ای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین آلاینده Nox یک موتوراشتعال جرقه ای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین آلاینده Nox یک موتوراشتعال جرقه ای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین آلاینده Nox یک موتوراشتعال جرقه ای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین آلاینده Nox یک موتوراشتعال جرقه ای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک :

تعداد صفحات : ۱۰

چکیده مقاله:

امروزه، با سخت گیرانه تر شدن استانداردهای آلایندگی تمرکز بر روی موضوع آلاینده های تولید شده از خودرو بیشتر شده است، NOx همواره بهعنوان یک آلاینده بسیار خطرناک، حساسیت سازمانه ای مربوطه را برانگیخته است. در مراحل توسعه و طراحی موتور تخمین میزان این آلاینده برایکاهش هزینه های آتی بسیارحائز اهمیت است. محاسبه این آلاینده معمولا بسیار ییچیده و با خطا همراه بوده است. در این مقاله، در ادامه تحقیقگذشته در بررسی عملکرد یک موتور اشتعال جرقهای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن که در آن برای تعیین میزان آلاینده اکسید نیتروژن از رابطهسینتیکی زلدویچ توسعه یافته استفاده شده بود، از شبکه های عصبی برای یافتن ضرایب تصحیح محاسبه NOx استفاده شده است. روش زلدوویچ تقریبا با ۲۰ درصد خطا NOx خروجی موتور را محاسبه می کرده است. با اعمال شبکه عصبی ییشرو و تصحیح ضرایب معادله، این مقدار کاهش یافته است. مدل مربوطه با سایر نسبت های همارزی سوخت صحه گذاری شده است. مدل شبکه عصبی با نسبت همگرایی ۰.۹۹ و مجذور مربعات خطای۰.۰۰۱۹ نقاط تجربی را برازش کرده است. در نهایت با استفاده از الگوریتم ژنتیک بیشینه مقدار NOx ییش بینی شده توسط شبکه عصبی محاسبه و با داده های تجربی صحه گذاری شده است. نقطه بیشینه برای سوخت ۲۰ % هیدروژن و ۸۰ % متان در نسبت هم ارزی ۰.۹ و برای درصد سوخت ۴۰%هیدروژن در نسبت هم ارزی ۰.۹۲ اتفاق افتاده است. هم خوانی نتایج مدل با داده های تجربی نشان از توانایی شبکه عصبی در ییش بینی آلایندهNOx دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.