انتخاب توربوشارژرمناسب جهت ارتقای قدرت موتور دیزل OM355 و شبیه سازی یک بعدی اثر توربوشارژ بر پارامترهای عملکردی موتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب توربوشارژرمناسب جهت ارتقای قدرت موتور دیزل OM355 و شبیه سازی یک بعدی اثر توربوشارژ بر پارامترهای عملکردی موتور دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب توربوشارژرمناسب جهت ارتقای قدرت موتور دیزل OM355 و شبیه سازی یک بعدی اثر توربوشارژ بر پارامترهای عملکردی موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب توربوشارژرمناسب جهت ارتقای قدرت موتور دیزل OM355 و شبیه سازی یک بعدی اثر توربوشارژ بر پارامترهای عملکردی موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب توربوشارژرمناسب جهت ارتقای قدرت موتور دیزل OM355 و شبیه سازی یک بعدی اثر توربوشارژ بر پارامترهای عملکردی موتور :

تعداد صفحات : ۱۰

چکیده مقاله:

یکی از راه های افزایش گشتاور و توان در موتورهای احتراق داخلی، استفاده از توربوشارژر است. توربوشارژ شامل یک توربین و تنجار است که بهوسیله یک شفت به هم مرتبط می باشد. توربوشارژ با استفاده از انرژی گازهای خروجی از محفظه احتراق، دبی جرمی هوای ورودی به موتور راافزایش میدهد. هدف اصلی توربوشارژ کردن یک موتور، کمنمودن وزن و حجم همان موتور جهت دسترسی به یک قدرت خروجی مشخصاست. در این پژوهش روند انتخاب یک توربوشارژر مناسب برای ارتقای توان و گشتاور موتور دیزل OM355 ذکر شده و انطباق موتور وتوربوشارژ بررسی شده است. سپس در نرم افزار GT-POWER ، یک موتور دیزل تنفس طبیعی به توربوشارژر مجهز شده است و تاثیر توربوشارژربر پارامترهای عملکردی این موتور بدست آمده و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. نتایج بدست آمده در نرم افزار برای موتور تنفس طبیعیتوسط نتایج تست تجربی موتور، صحت سنجی شده است. در انتها، نتایج بدست آمده مورد جمع بندی و نتیجه گیری قرار گرفت. این نتایج نشانداد که استفاده از توربوشارژ انتخاب شده برای موتور دیزل OM355 باعث افزایش ۵۰ درصدی توان و گشتاوری موتور شده است. همچنین دیگرپارامترهای عملکردی موتور شامل بازده حجمی افزایش و مصرف سوخت ویژه موتور کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.