واکنش مشتریان در برابر خدمات هتلداری (مورد مطالعه :هتل های شهر کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکنش مشتریان در برابر خدمات هتلداری (مورد مطالعه :هتل های شهر کرمانشاه) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکنش مشتریان در برابر خدمات هتلداری (مورد مطالعه :هتل های شهر کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکنش مشتریان در برابر خدمات هتلداری (مورد مطالعه :هتل های شهر کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکنش مشتریان در برابر خدمات هتلداری (مورد مطالعه :هتل های شهر کرمانشاه) :

تعداد صفحات : ۳۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی واکنش مشتریان در برابر خدمات هتل داری شهر کرمانشاه است. تحقیقات قبلی برخی لینک ها بین ادراکات مشتریان از تجربه خدمات خود در هتل ها، رضایت کلی و افزایش درآمد فروش را نشان می دهد . با این حال، روش هایی که در آنها خدمات بر مشتری تاثیر می گذارند و درک آنها از تجربه هتل، نسبتا کشف نشده باقی مانده است .این مطالعه ارتباط بین درک مشتریان از هتل و واکنش های احساسی و رفتاری آنها را بررسی می کند. تحقیقات قبلی از مقیاس های توسعه یافته برای دیگر زمینه های صنعتی استفاده کرده و این مطالعه با هدف توسعه یک ابزار به طور مستقیم مرتبط با بافت هتل انجام شده است. برای رسیدن به این هدف، از مقیاس خاص محیط خدمت مخصوص هتل استفاده شد، اما هر دو مقیاس واکنش احساسی و رفتاری مبتنی بر تحقیق موجود توسعه یافت اما بسط یافته تا موارد خاص مشتریان هتل ها را شامل شود .با استفاده از بررسی مقیاس بزرگ مشتریان هتل ها در لندن، تحلیل دو بعد واکنش های احساسی و دو بعد پاسخ های رفتاری را نشان داد که برای بافت هتل معتبر هستند .جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۹۱۶ نفر از مشتریان می باشد. نمونه آماری این تحقیق، تعداد ۲۷۶ نفر از مشتریان می باشند که با فرمول کوکران حجم آن تعیین گردیده است. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای است. متغیرهای مستقل(کیفیت خدمات) توسط پرسشنامه کیفیت خدمات سنجیده می شود. این پرسشنامه مشتمل بر ۲۲ پرسش می باشد. یافته های پژوهش نشان داد که مولفه های فیزیکی، قابلیت اطمینان، تضمین، پاسخگویی و همدلی بر وفاداری مشتری تاثیر معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.