عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد :

تعداد صفحات : ۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجددمورد مطالعه مشتریان بانک دی پرداخته شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی بوده و بر اساس گردآوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی(همبستگی- علی) می باشد. روش پژوهش از نظر منطق اجرا قیاسی- فرضیه ای و از نظر زمان مقطعی است. جامعه مورد مطالعه شامل مشتریان بانک دی می باشد. در این پژوهش، برای تعیین حجم نمونه از روش تصادفی در دسترس و فرمول کوکران نامحدود استفاده شده است. تعداد نمونه آماری، با استفاده از فرمول ذکر شده ۳۸۴ پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شد. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد. در بخش آمار استنباطی در این تحقیق از نرم افزار AMOS20 بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد، خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.