تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستایی (مورد مطالعه: روستای هوشمند قرن آباد شاهکوه، گرگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستایی (مورد مطالعه: روستای هوشمند قرن آباد شاهکوه، گرگان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستایی (مورد مطالعه: روستای هوشمند قرن آباد شاهکوه، گرگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستایی (مورد مطالعه: روستای هوشمند قرن آباد شاهکوه، گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستایی (مورد مطالعه: روستای هوشمند قرن آباد شاهکوه، گرگان) :

تعداد صفحات : ۲۰

چکیده مقاله:

فناوری اطلاعات و ارتباطات، به عنوان یک ابزار توسعه در روستاها در راستای کاهش فقر، کاهش شکاف دیجیتالی و جلوگیری از مهاجرت بیرویه روستاییان به شهرها شناخته شده است. بنابراین پژوهش پیش رو با هدف بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصادی و اجتماعی در روستای هوشمند قرن آباد شاهکوه، گرگان انجام گرفته است. روش این تحقیق توصیفی- تحلیلی است و از منابع کتابخانهای و جست و جوی اینترنتی، همراه با روش پیمایشی برای گردآوری اطلاعات استفاده شده و داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نمونه ی مطالعاتی شامل ۱۵۰ نفر از ساکنان از روستای منتخب دارای ICT است. تحلیل های آماری از نتایج آزمون تی تک نمونه ای نشان داد، در تمامی شاخص ها با میانگین به دست آمده بالاتر از حد متوسط عدد ۳، گویای میزان تاثیر زیاد فناوری اطلاعات در توسعه اجتماعیروستای قرن آباد شاهکوه می باشد. در ادامه نیز به بررسی همبستگی فناوری اطلاعات و توسعه اجتماعی پرداخته شده است. نتایج نشان داد، در همه متغیرها با توجه به ضریب های به دست آمده و سطح معناداری ۰/۰۰۰، گویای همبستگی زیاد بین فناوری اطلاعات و توسعه اجتماعی در روستای قرن آباد شاهکوه می باشد. همچنین نتایج آمون کای اسکویر برای تعیین تاثیر و ارتباط بین فناوری اطلاعات و توسعه اقتصادی روستای قرن آباد شاهکوه نشان داد که در تمامی متغیرها با توجه به سطح معناداری به دست آمده ۰/۰۰۰، نشان از ارتباط معنادار و مثبت بین مولفه های توسعه اقتصادی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستای قرن آباد شاهکوه دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.