بررسی و ارزیابی ارتباط منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با هدف خرید مصرف کنندگان فروشگاه اتکا (نمونه مطالعاتی: شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و ارزیابی ارتباط منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با هدف خرید مصرف کنندگان فروشگاه اتکا (نمونه مطالعاتی: شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و ارزیابی ارتباط منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با هدف خرید مصرف کنندگان فروشگاه اتکا (نمونه مطالعاتی: شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و ارزیابی ارتباط منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با هدف خرید مصرف کنندگان فروشگاه اتکا (نمونه مطالعاتی: شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و ارزیابی ارتباط منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با هدف خرید مصرف کنندگان فروشگاه اتکا (نمونه مطالعاتی: شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد) :

تعداد صفحات : ۳۳

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تحلیل رابطه منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با تمایل به خرید در مصرف کنندگان فروشگاه اتکا در شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد می باشد. این تحقیق براساس هدف کاربردی بوده و برای گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است که در مطالعات میدانی برای سنجش قصد خرید از پرسشنامه دافت ( ۲۰۱۵ )، برای سنجشتعامل از پرسشنامه جیانگ و همکاران ( ۲۰۱۰ )، برای سنجش متغیر عادت و امید به عملکرد از پرسشنامه و نکاتش و همکاران ( ۲۰۱۲ ) برای سنجش متغیر انگیزش از پرسشنامه ژنگ و همکاران ( ۲۰۰۹ )، برای سنجش متغیر آموزنده بودن از پرسشنامه لوگان و همکاران ( ۲۰۱۲ ) و برای سنجش متغیر منافع پولی درک شده از پرسشنامه سواستیونووا ( ۲۰۱۱ ) استفاده گردید. جامعه آماری متشکل از کلیه مشتریان فروشگاه اتکا در شهر تهران می باشد که تعداد ۱۰۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. پرسشنامه ها به روش تصادفی ساده در میان کلیه مشتریان فروشگاه اتکا در شهر تهران توزیع گردید. همچنین به منظور تجزیه و تحلیل داده ها با مدل سازی معادلات ساختاری، از نرم افزار smart pls 2 و SPSS20 استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد تمام ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی (تعامل، عادت، انگیزش و آموزنده بودن) و همچنین متغیر امید بر عملکرد و منافع پولی تاثیر مثبت و معنی داری بر قصد خرید مصرف کنندگان دارد. متغیر های تعامل و آموزنده بودن نیز بر امید به عملکرد تاثیر مثبت و معنی داری دارند. از دیگر نتایج پژوهش می توان به تایید رابطه تعامل با قصد خرید و همچنین تایید رابطه انگیزش با قصد خرید از طریق متغیر میانجی امید به عملکرد اشاره نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.