مداخله خواندن کودک محور در اختلال یادگیری خواندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مداخله خواندن کودک محور در اختلال یادگیری خواندن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مداخله خواندن کودک محور در اختلال یادگیری خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مداخله خواندن کودک محور در اختلال یادگیری خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مداخله خواندن کودک محور در اختلال یادگیری خواندن :

تعداد صفحات : ۱۳

چکیده مقاله:

درک مطلب خواندن یک مهارت اساسی در دبستان است. اگر کودکان مهارت خواندن داشته باشند، مواجهه با درس دیگر آسان خواهد بود. دستاورد خواندن ضعیف کودکان در مدارس ابتدایی یکی از مهمترین نگرانی های آموزش است (کورنیاوان، زفریادی، مولیانی و سیمولیاسی، ۲۰۱۸). کودکان دارای ناتوانی در یادگیری علیرغم هوش طبیعی و توانایی های حسی، در خواندن، نوشتن و ریاضیات اختلال قابل توجهی دارند در ناتوانی در خواندن، کودکان مشکلات در حساسیت واجی، رمزگشایی آوایی، تشخیص کلمه، مهارت های رمزگشایی کلمه و درک مطلب خواهند داشت. هدف از این مطالعه بررسی اثربخشی مداخله خواندن کودک محور در رفع مشکلات خواندن دانش آموز با پیشرفت خواندن ضعیف است. این مطالعه به روش علمی- مروری انجام شده است و در آن سعی شده با مراجعه به کتابخانه و اسناد و مدارک معتبر به بررسی تمام وجوه موضوع پرداخته شود. در این مطالعه تعریف اختلال یادگیری و به طور خاص اختلال خواندن مطرح می شود. در ادامه ویژگی های کودکان دارای اختلال خواندن و انواع این اختلال بررسی می شود. در پایان نیز روش های حل مشکل خواندن از طریق برنامه غنی سازی خواندن و مداخله خواندن کودک محور بررسی می شود. نتیجه مطالعات انجام شده حاکی از آن است که راهبردهای خواندن کودک محور مانند صحبت کردن، دیکته کردن و نوشتن باید محور اصلی آموزش برای دانش آموزان با پیشرفت سواد خواندن کم باشد تا این دانش آموزان بتوانند خواسته های برنامه درسی را برآورده کنند. با توجه به نتایج این مطالعه شایسته است مراکز درمان اختلال خواندن، معلمان و والدین اطلاع و آگاهی خود از اختلال خواندن را افزایش داده و از روش مداخله خواندن کودک محور برای درمان این دانش آموزان استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.