تاملی بر تاثیر آموزش مهارت های زندگی (طرح کرامت) بر مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاملی بر تاثیر آموزش مهارت های زندگی (طرح کرامت) بر مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاملی بر تاثیر آموزش مهارت های زندگی (طرح کرامت) بر مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاملی بر تاثیر آموزش مهارت های زندگی (طرح کرامت) بر مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاملی بر تاثیر آموزش مهارت های زندگی (طرح کرامت) بر مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی :

تعداد صفحات : ۱۶

چکیده مقاله:

مهارت های زندگی، یک نیاز یادگیری اساسی برای کودکان و نوجوانان است که به افراد کمک کنند تا تصمیم های خود را با آگاهی اتخاذ کنند، به طور موثرتری ارتباط برقرار کنند، مهارت های مقابله ای و مدیریت شخصی خود را گسترش دهند و زندگی سالم و بارآور داشته باشند و در زندگی فردی مسئولیت پذیر باشند. با توجه به هدف این پژوهش که به دنبال بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی (طرح کرامت) بر افزایش مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد، از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه مورد مطالعه پژوهش را کلیه دانش آموزان ابتدایی شهرستان مریوان که در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ مشغول به تدریس هستند تشکیل داد. ابزار گردآوری داده ها شامل آزمون مسئولیت پذیری کردلو (۱۳۹۳) بود که پایایی آن از طریق روش کودر ریچاردسون محاسبه شد که در پیش آزمون و پس آزمون به ترتیب ۰/۷۷ و ۰/۸۳ بود و روایی آن از طریق نظرخواهی از معلمان مدرسه تایید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها آز آزمون های آماری و کولموگرف اسمیرنوف، همبستگی پیرسون، آزمون t همبسته استفاده گردید. نتایج نشان داد، نمره میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در پیش آزمون ۱۵/۸۰ بود که در پس آزمون به ۱۷/۹۰ افزایش یافته است و این افزایش از نظر آماری نیز معنادار می باشد (p=0/006). در واقع بین دانش آموزانی که با روش آموزش مهارت های زندگی آموزش دیده اند با دانش آموزانی که این آموزش را ندیده اند در میزان مسئولیت پذیری آن ها تفاوت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.