بررسی رابطه بین خودتنظیمی و خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرستان بابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین خودتنظیمی و خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرستان بابل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین خودتنظیمی و خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرستان بابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خودتنظیمی و خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرستان بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین خودتنظیمی و خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرستان بابل :

تعداد صفحات : ۲۰

چکیده مقاله:

هدف کلی این پژوهش بررسی رابطه بین خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه شهرستان بابل می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان بابل که تعداد آنها ۸۰۰۰ نفر در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ می باشد. حجم نمونه آماری بر اساس جدول کرجسی مورگان، ۳۶۷ نفر تعیین گردید، روش انتخاب نمونه های تحقیق به صورت نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. ابزار جمع آوری داده ها در این تحقیق عبارت است از: پرسشنامه فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران (۱۹۹۷)، پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بوفارد، بوریس ورت، وزیو و لاروشه (۱۹۹۵) و پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی (MISES)، روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها با استفاده از نظرات اساتید راهنما و مشاور و چند نفر از کارشناسان تعلیم و تربیت مورد تایید قرار گرفت. پایایی این ابزارها با استفاده از روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۳، ۰/۷۶ و ۰/۸۱ محاسبه گردید. این تحقیق جهت جمع آوری داده ها از آمار توصیفی (میانگین، میانه، فراوانی و …) و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون، رگرسیون) استفاده گردید، جهت تعیین نرمال بودن داده ها از آزمون کالموگروف اسمینروف استفاده گردید. نتایج این تحقیق به طور کلی نشان داد که بین خودتنظیمی و خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی رابطه معنادار وجود دارد. خود تنظیمی و فرسودگی تحصیلی قادر به تبیین ۳۸ درصد از واریانس خودکارآمدی تحصیلی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.