بررسی ارتباط ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در بین دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدارس شاهد ناحیه یک بندرعباس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در بین دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدارس شاهد ناحیه یک بندرعباس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در بین دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدارس شاهد ناحیه یک بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در بین دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدارس شاهد ناحیه یک بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در بین دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدارس شاهد ناحیه یک بندرعباس :

تعداد صفحات : ۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ابعاد کمال گرایی با خلاقیت دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدارس شاهد ناحیه ۱ بندرعباس انجام گرفته است. بدین منظور ۰۶۲ دانش آموز دختر و پسر (۰۴۲ دانش آموز پسر و ۰۰۲ دانش آموز دختر) با روش خوشه ای چند مرحله ای از مدارس شاهد ناحیه یک شهر بندرعباس انتخاب شدند، شرکت کنندگان در پژوهش مقیاس های خلاقیت عابدی (۰۲۲۰) و مقیاس کمال گرایی تری شورت و همکاران (۰۹۹۱) را تکمیل نمودند. مقیاس کمال گرایی دوبعد به نام های کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی را ارزیابی می کند و پایایی این مقیاس ها بوسیله آلفای کرونباخ و دوباره سنجی محرز گردید. همچنین روایی این مقیاس ها نیز تایید شدند. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که کمال گرایی مثبت به صورت مثبت و کمال گرایی منفی به صورت منفی قابلیت پیش بینی خلاقیت را دارد. دیگر نتایج حاکی از آن بود که پسران در خلاقیت نمره بیشتری نسبت به دختران دریافت کردند به علاوه دختران کمال گرایی بالاتری نسبت به پسران نشان دادند. از این مطالعه نتیجه گرفته می شود که کمال گرایی مثبت به صورت مثبت با پیامدهای مثبت من جمله خلاقیت رابطه دارد. در صورتی که کمال گرایی منفی مخرب خلاقیت است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.