اثربخشی آموزش روش حل مسئله بر افزایش عملکرد درس علوم و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش روش حل مسئله بر افزایش عملکرد درس علوم و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش روش حل مسئله بر افزایش عملکرد درس علوم و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش روش حل مسئله بر افزایش عملکرد درس علوم و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش روش حل مسئله بر افزایش عملکرد درس علوم و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی :
تعداد صفحات : ۹
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر تعیین تاثیر فعالیت های آموزش حل مسئله بر خلاقیت و عملکرد علوم دانش آموزان کلاس چهارم در مقطع ابتدایی می باشد. برای ارزیابی اثربخشی این راهبرد، از طرح نیمه آزمایشی پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. ۲ کلاس با نمونه ای با حجم ۴۴ نفر از دو مدرسه ابتدایی شهر مرند، برای گروه های آزمایشی و کنترل به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب گردید. در یک گروه آزمایشی دانش آموزان مطالب آموزشی را به روش حل مسئله دریافت کردند؛ و دانش آموزان گروه کنترل آموزشی دریافت نکردند. آزمون عملکرد تحصیلی از درس علوم و پرسشنامه خلاقیت تورنس در دو مرحله پیش آزمون و پس آزمون اجرا گردید و داده ها به کمک تحلیل کوواریانس تک متغیره و چند متغیره مورد بررسی قرار گرفتند. یافته های پژوهشی نشان داد که گروه آزمایشی در مولفه خلاقیت و یادگیری درس علوم نسبت به گروه کنترل عملکرد بهتری داشتند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.