تبیین و شناسایی مدل ها و معیارهای ساخت برند شهری در کلانشهرها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین و شناسایی مدل ها و معیارهای ساخت برند شهری در کلانشهرها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین و شناسایی مدل ها و معیارهای ساخت برند شهری در کلانشهرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین و شناسایی مدل ها و معیارهای ساخت برند شهری در کلانشهرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین و شناسایی مدل ها و معیارهای ساخت برند شهری در کلانشهرها :

تعداد صفحات : ۱۷

چکیده مقاله:

امروزه رقابت در عرصه جهانی به شهرها رسیده است و هر شهری فارغ از سیاست کلان کشوری خود اهداف و راهبردهایی را طرح ریزی و دنبال می کند. این سیاست ها در راستای استیلای شهر در رقابت جهانی با دیگر شهرها رخمی دهد، هدف این سیاست ها بالابردن ثروت و رفاه شهرها از راه شناساندن آنها به بقیه شهرهای دنیا می باشد. این ترسیم ویژگی های مثبت شهری را در اصطلاح رایج برند سازی شهری می نامند. شهرهای ایران علی رغم دارا بودنظرفیت ها و ژتانسیل های فراوان از این مقوله دور مانده اند و هیچ تناسبی بین ظرفیت شهرها و برندسازی آنها وجود ندارد. از این رو این پژوهش بر آنست تا با ارائه مدل های کاربردی در راستای برند سازی رهنمودی برای کلانشهرهایایران باشد تا ظرفیت مغفول کشور در این بخش بکار گرفته شود و از این رهگذر وضعیت معیشتی و اقتصادی کلانشهرها ارتقاء یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.