رابطه بین استراتژی نوآوری شرکت، نوآوری تامین کنندگان، محصول و عملکرد تجاری شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین استراتژی نوآوری شرکت، نوآوری تامین کنندگان، محصول و عملکرد تجاری شرکت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین استراتژی نوآوری شرکت، نوآوری تامین کنندگان، محصول و عملکرد تجاری شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین استراتژی نوآوری شرکت، نوآوری تامین کنندگان، محصول و عملکرد تجاری شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین استراتژی نوآوری شرکت، نوآوری تامین کنندگان، محصول و عملکرد تجاری شرکت :

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه ی بین استراتژی مرکزی نوآوری، نوآوری در شناسایی تامین کنندگان،نوآوری محصول با عملکرد تجاری، پژوهشی بر روی شرکتهای فعال در صنایع تولیدی و خدماتی محصولات پتروشیمی و شیمیایی در ایران انجام شد. با استفاده از پرسشنامه هایی ساختاریافته در میان مدیران عالی این شرکتها اطلاعات مورد نیاز جمع آوری شد. فرضیه های پژوهش از طریق تحلیل همبستگی و تکنیک مدلسازی معادله ساختاری مورد آزمون قرار گرفت. نتایج نشان داد که استراتژی تمرکزی شرکت بر عامل نوآوری در شناسایی تامین کننده تاثیر مستقیم دارد. نوآوری در شناسایی تامین کننده بر نوآوری محصول خریدار تاثیر مستقیم دارد. استراتژی تمرکزی شرکت بر شناسایی رابطه ی بین خریدار- تامین کننده تاثیر مستقیم دارد. شناسایی رابطه ی بین خریدار – تامین کننده بر نوآوری محصول تاثیر مستقیم دارد. نوآوری محصول بر عملکرد تجاری شرکت تاثیرگذار است. نتایج نشان داد، صرف نظر از آن ماهیت رابطه خریدار و تامین کننده، تامین کنندگان با جهتگیری استراتژیک نسبت به نوآوری تاثیر مثبتی بر نوآوری محصول داشته اند. جالب توجه است که تامین کنندگان با توجه به نوآوری به طور مستقل به دنبال ایجاد ارزش برای خریداران می باشند. این نیز احتمالا بازتابی از تعهد تامین کنندگان به نوآوری و انگیزش خریدار در انتخاب شرکای شان میباشد اهمیت شناسایی سازمانهای متمرکز بر نوآوری و توسعه تامین کنندگان مناسب برای کمک به دستیابی به اهداف نوآوری را برجسته میسازد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.