بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل ایجاد انگیزش در شرکت های مهندسین مشاور پایه ۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل ایجاد انگیزش در شرکت های مهندسین مشاور پایه ۱ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل ایجاد انگیزش در شرکت های مهندسین مشاور پایه ۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل ایجاد انگیزش در شرکت های مهندسین مشاور پایه ۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل ایجاد انگیزش در شرکت های مهندسین مشاور پایه ۱ :

تعداد صفحات : ۲۰

چکیده مقاله:

مطالعه حاضر با هدف بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل ایجاد انگیزش در شرکت های مهندسین مشاور پایه ۱ بر اساس تئوری هرزبرگ انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع مطالعات توصیفی است. ابتدا با بررسی سابقه تحقیق، عوامل انگیزشی ذکر شده در کتب، مقالات و پایان نامه هایی با موضوع مشابه استخراج، سپس جدول فراوانی عوامل انگیزشی تهیه و عوامل تکراری حذف شدند و در نهایت لیست بلند عوامل انگیزشی با تعداد ۸۰ عامل شکل گرفت. که پس از توزیع و گردآوری پرسشنامه مرحله اول به خبرگان و تحلیل نتایج آن، تعداد ۴۷ عامل انگیزشی وارد لیست کوتاه شدند. جامعه آماری این پژوهش مشتمل بر دو بخش است. در بخش اول به منظور تبدیل لیست بلند عوامل انگیزشی بدست آمده از سوابق تحقیق به لیست کوتاه، نسبت به دریافت نظرات ۱۵ نفر از خبرگان به روش گلوله برفی اقدام گردید. در بخش دوم، جهت بررسی وضعیت عوامل انگیزشی اقدام به توزیع پرسشنامه مرحله دوم در بین مهندسان شرکت های مشاور پایه گردید. ( تعداد نمونه ها برابر ۵۴ شرکت بود که در هر شرکت ۲ الی ۳ پرسشنامه توزیع گردید که در نهایت تعداد ۱۱۷ نمونه در این بخش مشارکت نمودند). سپس با آزمون علامت به بررسی میزان تاثیر گذاری و بکارگیری عوامل انگیزشی در سه سطح زیاد، متوسط و کم پرداختیم. طبق نتایج این آزمون، از ۴۷ عامل مورد بررسی، میزان تاثیر گذاری همه عوامل زیاد، و میزان بکارگیری ۱۲ عامل زیاد، ۱۷ عامل متوسط و ۱۸ عامل کم تشخیص داده شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.