بررسی کارایی روش های مدیریتی در کاهش ریسک سلامت کارکنان شاغل در مشاغل سخت و زیان آور (مطالعه موردی: واحد نقاشی چند کارگاه صنعتی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کارایی روش های مدیریتی در کاهش ریسک سلامت کارکنان شاغل در مشاغل سخت و زیان آور (مطالعه موردی: واحد نقاشی چند کارگاه صنعتی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کارایی روش های مدیریتی در کاهش ریسک سلامت کارکنان شاغل در مشاغل سخت و زیان آور (مطالعه موردی: واحد نقاشی چند کارگاه صنعتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارایی روش های مدیریتی در کاهش ریسک سلامت کارکنان شاغل در مشاغل سخت و زیان آور (مطالعه موردی: واحد نقاشی چند کارگاه صنعتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کارایی روش های مدیریتی در کاهش ریسک سلامت کارکنان شاغل در مشاغل سخت و زیان آور (مطالعه موردی: واحد نقاشی چند کارگاه صنعتی) :

تعداد صفحات : ۱۲

چکیده مقاله:

امروزه نیاز کشور به حرکت در مسیر توسعه صنعتی بر کسی پوشیده نیست. در کنار نیاز ملی به توسعه صنعتی، صیانت از نیروی کار شاغل در صنایع یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. عوامل زیان آور موجود در محیط های کار صنعتی می تواند سلامت نیروی کار شاغل در این محیط ها را تحت تاثیر قرار داده و دسترسی به اهداف توسعه صنعتی را با هزینه های زیاد و گاه جبران ناپذیر میسر سازد تلاش برای حذف عوامل زیان آور موجود در محیط های کار همیشه در اولویت بوده است. در بسیاری موارد، حذف عوامل زیان آور در محیط های کار امکان پذیر نبوده و ناچار به انجام سلسله مراتب کنترلی به منظور کاهش عوامل زیان آور به میزانی که در دراز مدت برای سلامت نیروی کار خطرآفرین نباشد، هستیم. یکی از سلسله مراتب کنترلی، استفاده از روش های مدیریتی است که در آن سعی می شود مواجه ه کارگر با عوامل زیان آور محیط کار کاهش یابد. یکی از روش های مدیریتی، کاهش ساعت کار نیروی کار است. در این پژوهش، تاثیر کاهش ساعت کار کارگران شاغل در واحد نقاشی چند کارگاه صنعتی که ترکیبات BTEX در آنها بیش از حد مجاز بوده است، بر کاهش سطح ریسک سلامت آنها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که کاهش ساعت کار در این کارگاه ها تاثیر چندانی در کاهش ریسک سلامت مواجه ه کارگران با ترکیبات BTEX ندارد و بنابر این انجام سایر مداخلات به منظور کاهش میزان سطح ترکیبات BTEX در این کارگاه ها ضروری است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.