ارزیابی جمعیت پذیری در شهرهای پیرامونی در راستای سامان دهی و تمرکز زدایی از کلان شهر تهران ؛ مورد: شهر جدید پرند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی جمعیت پذیری در شهرهای پیرامونی در راستای سامان دهی و تمرکز زدایی از کلان شهر تهران ؛ مورد: شهر جدید پرند دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی جمعیت پذیری در شهرهای پیرامونی در راستای سامان دهی و تمرکز زدایی از کلان شهر تهران ؛ مورد: شهر جدید پرند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی جمعیت پذیری در شهرهای پیرامونی در راستای سامان دهی و تمرکز زدایی از کلان شهر تهران ؛ مورد: شهر جدید پرند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی جمعیت پذیری در شهرهای پیرامونی در راستای سامان دهی و تمرکز زدایی از کلان شهر تهران ؛ مورد: شهر جدید پرند :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

چکیده مقاله:

با توجه به مهاجرت گسترده روستائیان و همچنین شهرهای کوچک و میانی به کلانشهرها، بالاخص تهران و همچنین با توجه به کمبود مطالعات مربوط به عوامل بنیادی تاثیرگذار در عدم موفقیت اهداف پیش بینی شده اولیه شهر جدید پرند، به منظور جذب سرریز بخشی از جمعیت کلانشهر تهران و رسیدن به اهداف تعیین شده درسالهای آتی، این شهر می تواند نقش مهمی در نظام سلسله مراتب شهری استان تهران، جذب جمعیت، اشتغال و موارد دیگر داشته باشند. لیکن در مورد موفقیت یا عدم موفقیت در اهداف جمعیتی آن و عوامل موثر بر جذب جمعیت، اظهارات متفاوتی وجود دارد. در چنین شرایطی بررسی عملکرد این شهر جدید در جذب جمعیت و رضایتمندی جمعیت ساکن از وضعیت موجود، ضروری بنظر میرسد. روش تحقیق در مطالعه حاضر، روش توصیفی- تحلیلی میباشد. گردآوری اطلاعات با استفاده از روش کتابخانه ای و اسنادی و همچنین روش پیمایشی با استفاده از ابزار پرسشنامه صورت گرفته است. شاخص های پژوهش در ۵ گروه طبقه بندی و با استفاده از نرم افزارهای SPSS و Excel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان میدهد که برای شهرهای جدید تنها جذب جمعیت کافی نیست. بلکه حفظ مهاجرین در این شهرها اهمیت فراوانی دارد. در این میان قصد و تمایل ماندگاری در شهر و میزان احساس رضایت از وضعیت موجود شهر جدید از فاکتورهای تاثیرگذار بر جذب جمعیت می باشد. شهر جدید پرند نتوانسته بر اساس اهداف اولیه پیش بینی شده جمعیتی به موفقیت چندانی دست یابد. همچنین میزان رضایتمندی از شاخصهای مختلف در شهر جدید پرند، نشان دهنده عدم رضایت از وضعیت موجود شهر میباشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.