بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بازاریابی آنلاین با استفاده از مدل UTAUT2


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بازاریابی آنلاین با استفاده از مدل UTAUT2 دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بازاریابی آنلاین با استفاده از مدل UTAUT2  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بازاریابی آنلاین با استفاده از مدل UTAUT2،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بازاریابی آنلاین با استفاده از مدل UTAUT2 :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به توسعه روزافزون فناوری های اطلاعات و ارتباطات، بازاریابی آنلاین به عنوان کانال جدید دستیابی به مشتریان و ارائه خدمات در سطح وسیعی بکار می رود. با این حال، در مورد عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان آنلاین سوالات مبهمی وجود دارد و این عوامل بخوبی شناخته نشده اند. بنابراین هدف از انجام این مطالعه، شناسایی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بازاریابی آنلاین است. روش پژوهش توصیفی تحلیلی و ابزار اصلی پرسشنامه بود. برای تحلیل نتایج از آمار توصیفی و همچنین مدل یابی معادلات ساختاری SEM به کمک نرم افزارهای v20SPSS و v20 AMOS استفاده شد. جامعه آماری مطالعه حاضر ۱۵۰۰ نفر از مشتریان سفارشات آنلاین غذا در تهران بودند که بر اساس فرمول کوکران ۳۰۵ نفر از آنها بعنوان نمونه، مورد بررسی قرار گرفتند. مدل نظری تحقیق حاضر بر اساس تئوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری UTAUT2 ، تدوین شده است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که وضعیت موجود خدمات آنلاین نسبتا مطلوب است و از میان متغیرهای مورد بررسی، بین امید به عملکرد، عادت رفتاری و انگیزه لذتجویی با رضایت و وفاداری مشتریان و میان ارزش خرید و تسهیلشرایط با جلب رضایت مشتریان آنلاین رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین متغیر امید به عملکرد بیشترین تاثیر را بر متغیرهای وابسته پژوهش برجای گذاشته است. بنابراین می توان اذعان نمود با تقویت و بهبود متغیرهای فوق الذکر، جلب رضایت و ایجاد تعهد و وفاداری در مشتریان خدمات آنلاین میسر می گردد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.